Functions of modern corporate reputation management from the standpoint of an economic approach
Вантажиться...
Файли
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
reputation management, corporate reputation, business, reputation, performance, репутаційний менеджмент, корпоративна репутація, бізнес, репутація, ефективність
Бібліографічний опис
Derevyanko, O. Functions of modern corporate reputation management from the standpoint of an economic approach / O.Derevyanko // Імідж і репутація: сучасні тенденції і виклики : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 берез. 2021 р. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. – С. 153–159.