Підходи до викладання іноземних мов: завданнєвий та проектний

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Існує чимало традиційних та новітніх методик та підходів до вивчення іноземних мов, спрямованих на ефективне опанування здобувачами лексичного й граматичного матеріалу та розвиток комунікативних навичок. У тій чи іншій мірі в їх основі лежить ідея виконання ряду завдань, запропонованих викладачем, виконання яких гарантуватиме результативність навчання. Розглянуто два поширені у закладах вищої освіти підходи: завданнєвий та проектний.

Опис

Ключові слова

викладання іноземних мов, завданнєвий підхід, проектний підхід, teaching foreign languages, task approach, project approach, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Лук’янець, Г. Г. Підходи до викладання іноземних мов: завданнєвий та проектний / Г. Г. Лук’янець // Theory and practice of modern science : proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, October 28. – Kraków : European Scientific Platform, 2022. – Р. 139-140.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced