Інвестиційна привабливість підприємства
Дата
2005
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуто комплексну порівняльну рейтингову оцінку інноваційно-інвестиційної привабливості підприємств спиртової галузі, яка враховує реальні досягнення найкращих підприємств. Оцінка інноваційної та інвестиційної привабливості – перший крок для прийняття рішення щодо доцільності капіталовкладень у підприємство, його придбання або порівняльної характеристики з аналогічними підприємствами певної галузі.
The paper considers a comprehensive comparative rating assessment of innovation and enterprise investment attractiveness alcohol industry, which takes into account the real best companies. Evaluation of innovation and investment attractiveness - the first step to making a decision regarding the advisability of investment in the company, its acquisition or comparable properties with similar enterprises of a certain area.
The paper considers a comprehensive comparative rating assessment of innovation and enterprise investment attractiveness alcohol industry, which takes into account the real best companies. Evaluation of innovation and investment attractiveness - the first step to making a decision regarding the advisability of investment in the company, its acquisition or comparable properties with similar enterprises of a certain area.
Опис
Ключові слова
інвестиційна привабливість, рейтинг, рейтингова оцінка, система показників, підприємство-еталон, спиртова галузь, investment attractiveness, ranking, rating, system performance, enterprise-standard, alcohol haluztytsiyna appeal enterprise
Бібліографічний опис
Бутнік-Сіверський, О. Інвестиційна привабливість підприємства / О. Бутнік-Сіверський, Г. Шматкова, Н. Силантьєва // Харчова і переробна промисловість. – 2005. - № 5. – С. 13-15.