Планування ціни та рентабельності

Ескіз

Дата

2002

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті наведено методику формування відпускної ціни лікеро-горілчаної продукції. В умовах ринкової економіки базою формування ціни має бути нормативна (планова) собівартість продукції з планової номенклатури, асортименту та нормативів станом на початок планового періоду з використанням калькулювання витрат методом величини покриття. Причому вихідна база характеризує рівень витрат і прибуток, уже досягнутий на початок планового періоду. In the article the method of forming the selling price of alcoholic beverages. In a market economy basis of price formation must be normative (planned) production costs of the planned range, variety and standards at the beginning of the planning period using the method of calculation of the cost value coverage. Moreover, the initial base characterizes the level of expenditure and income have been made at the beginning of the planning period.

Опис

Ключові слова

собівартість продукції, ціна реалізації, рентабельність, оптова ціна продукції, рентабельність виробництва, прибуток, акцизний збір, production costs, selling price, margin, wholesale price products, profitability, revenue, excise duty

Бібліографічний опис

Бутнік-Сіверський, О. Планування ціни та рентабельності / О. Бутнік-Сіверський, Г. Шматкова // НУХТ. - 2002.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced