Оцінювання споживчих мотивацій та вимог до товарів підприємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, споживча мотивація, вимоги до товарів, асортимент, асортиментна політика
Бібліографічний опис
Литвинюк, А. С. Оцінювання споживчих мотивацій та вимог до товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Литвинюк Анастасія Святославівна ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2024. – 69 с.