Ефективне управління кондитерською продукцією – запорука успіху компанії-виробника
Файли
Дата
2024
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто ефективні стратегії управління кондитерською продукцією та проаналізовано етапи від розробки нового зразка продукції до його впровадження у виробництво та здійснення реалізації промислових партій. Наведено важливість першого етапу, який визначається шляхом ретельного аналізу ринку солодощів, вивчення потреб суспільства з наступними етапами по розробці дослідних партій, проведення дегустацій до моменту впровадження зразків у виробництво. Зазначено актуальність стратегій просування нової продукції на ринок та отримання зворотного зв'язку від споживачів про новий продукт.
The article considers effective strategies for managing confectionery products and analyzes the stages from the development of a new product sample to its introduction into production and the implementation of industrial batches. The importance of the first stage, which is determined by a thorough analysis of the sweets market, studying the needs of society with subsequent stages for the development of experimental batches, conducting tastings until the introduction of samples into production, is indicated. The relevance of strategies for promoting new products to the market and obtaining feedback from consumers about the new product is noted.
The article considers effective strategies for managing confectionery products and analyzes the stages from the development of a new product sample to its introduction into production and the implementation of industrial batches. The importance of the first stage, which is determined by a thorough analysis of the sweets market, studying the needs of society with subsequent stages for the development of experimental batches, conducting tastings until the introduction of samples into production, is indicated. The relevance of strategies for promoting new products to the market and obtaining feedback from consumers about the new product is noted.
Опис
Ключові слова
кондитерська продукція, управління, ефективність, якість, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів, confectionery products, management, efficiency, quality
Бібліографічний опис
Камбулова, Ю. В. Ефективне управління кондитерською продукцією – запорука успіху компанії-виробника / Ю. В. Камбулова, О. О. Кохан, О. С. Дорожинська // Тренди LEAN-виробництва та пакування харчової продукції : матеріали ХІІІ Міжнародної спеціалізованої науково-практичної конференції, 17 вересня 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 9-11