Does high quality food always mean high price?
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The study analyzes pricing in luxury and budget catering establishments. A high price doesn't necessarily mean better quality in the food industry. Factors like perception, branding, and marketing play a significant role in setting prices. Instead of assuming that more expensive products or services are better, consumers should consider independent reviews and product testing for a more reliable assessment
У дослідженні аналізується ціноутворення в елітних та бюджетних закладах громадського харчування. Висока ціна не обов'язково означає кращу якість у харчовій промисловості. Такі фактори, як сприйняття, брендинг та маркетинг, відіграють значну роль у встановленні цін. Замість того, щоб вважати, що дорожчі продукти чи послуги кращі, споживачам слід розглянути незалежні огляди та тестування продукції для більш надійної оцінки
У дослідженні аналізується ціноутворення в елітних та бюджетних закладах громадського харчування. Висока ціна не обов'язково означає кращу якість у харчовій промисловості. Такі фактори, як сприйняття, брендинг та маркетинг, відіграють значну роль у встановленні цін. Замість того, щоб вважати, що дорожчі продукти чи послуги кращі, споживачам слід розглянути незалежні огляди та тестування продукції для більш надійної оцінки
Опис
Бібліографічний опис
Kokiziuk, P. Does high quality food always mean high price? / P. Kokiziuk, N. Sherstiuk // Youth scientific achievement to the 21st century nutrition problem solution : proceedings of the 91st International scientific conference of young scientist and students, 7–11 April 2025, Kyiv. – Kyiv : NUFT, 2025. – Part 3. – P. 488.