Тренди ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

охарактеризовано підходи до обслуговування, маркетингових активностей та програм лояльності при впровадженні інноваційних рішень для оптимізації роботи закладу. Як заклади працюють із хмарними системами обліку, офіціанти замість блокнота з олівцем використовують смартфон (планшет), на кухнях стоять екрани із замовленнями, а відсканувати меню, сплатити рахунок, залишити відгук і чайові можна за допомогою QR-коду. approaches to service, marketing activities, and loyalty programs when implementing innovative solutions to optimize the work of an institution are characterized. The article describes how establishments work with cloud-based accounting systems: waiters use a smartphone (tablet) instead of a notebook and pencil, kitchens have screens with orders, and you can scan the menu, pay the bill, leave a review, and tip using a QR code

Опис

Бібліографічний опис

Дочинець, І. В. Тренди ресторанного господарства / І. В. Дочинець // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2025 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2025. – С. 76–77.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в