Тренди ресторанного господарства
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
охарактеризовано підходи до обслуговування, маркетингових активностей та програм лояльності при впровадженні інноваційних рішень для оптимізації роботи закладу. Як заклади працюють із хмарними системами обліку, офіціанти замість блокнота з олівцем використовують смартфон (планшет), на кухнях стоять екрани із замовленнями, а відсканувати меню, сплатити рахунок, залишити відгук і чайові можна за допомогою QR-коду.
approaches to service, marketing activities, and loyalty programs when implementing innovative solutions to optimize the work of an institution are characterized. The article describes how establishments work with cloud-based accounting systems: waiters use a smartphone (tablet) instead of a notebook and pencil, kitchens have screens with orders, and you can scan the menu, pay the bill, leave a review, and tip using a QR code
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дочинець, І. В. Тренди ресторанного господарства / І. В. Дочинець // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2025 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2025. – С. 76–77.