Тенденції змін споживчих вподобань на ринку продуктового ритейлу
Вантажиться...
Файли
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано негативні чинники, з якими доводиться стикатися підприємствам продуктового ритейлу. Визначено основні складові, які стимулюють продажі і запобігають відтоку клієнтів. Охарактеризовано основні тенденції на ринку торговельних операторів України. Визначено зміни в купівельній поведінці споживачів на ринку продуктового ритейлу протягом останніх років.
The negative factors that food retail enterprises have to deal with are analyzed. The main components that stimulate sales and prevent customer churn are identified. The main trends in the Ukrainian retail market are characterized. Changes in consumer purchasing behavior in the food retail market in recent years are identified.
Опис
Бібліографічний опис
Cтрашинська, Л. В. Тенденції змін споживчих вподобань на ринку продуктового ритейлу / Л. В. Страшинська // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 31 жовтня 2024 р., м. Полтава. – Полтава, 2024. – С. 228–229