Активізація навчального процесу через профілізацію курсу математики

Ескіз

Дата

1998

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті досліджується вплив практичних інженерно-технологічних задач на процес вивчення фундаментального курсу вищої математики. The paper examines the impact of practical engineering and technological problems in the process of studying the fundamental course of higher mathematics.

Опис

Ключові слова

практичні інженерні задачі, practical engineering problems, фундаментальні математичні знання, fundamental mathematical knowledge, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.

Бібліографічний опис

Активізація навчального процесу через профілізацію курсу математики / М. А. Мартиненко, Н. В. Нестеренко, Л. Г. Новаковська, В. В. Крочук, Т. Т. Михайленко // Наукова конференція, К., 21-23 жовтня 1998 р. - К. : УДУХТ, 1998. - С. 40-41.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced