Перегляд за Автор "Данилюк, Валерій Михайлович"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір фізичних вправ для складання індивідуальних рухових програм(2012) Назарова, Інна Ігорівна; Розпутній, Олександр Петрович; Данилюк, Валерій МихайловичУ цій статті визначено роль і місце індивідуальних рухових програм як засіб фізичного виховання в системі фізичної культури. Сформульовано основні завдання та принципи побудови індивідуальних рухових програм для занять фізичним вихованням. This article outlines the role and place of individual training programmes as a means of physical education in the system of physical culture. The authors defined the basic objectives and principles of individual training programmes for physical education classes.Документ Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій у систему фізичного виховання вищих навчальних закладів(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна ІгорівнаВ статті розкриваються проблеми низької ефективності традиційних занять з фізичного виховання. Вказується, що вони не сприяють вирішенню завдань оздоровчої спрямованості студентів. Доводиться, що ефективним способом підвищення інтересу і мотивації до занять з фізичного виховання є впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій у систему фізичного виховання вищих навчальних закладів. The article deals with the problems of low efficiency of traditional physical education lessons. It specifies that they do not help in the solving tasks of health orientation of students. It shows that the effective method of increasing of interest and motivation to physical education lessons is introduction of innovative athletic-health-improvement technologies in the system of physical education of higher educational establishments.Документ Особливості фізичної підготовки до професійної діяльності студентів економічного факультету Національного університету харчових технологій(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна Ігорівна; Розпутній, Олександр ПетровичУ роботі розглянуті теоретичні основи системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. Вивчається вікова динаміка загальних і спеціальних фізичних здібностей студентів НУХТ 1-3 курсів. Розроблено трирівневу диференційовану оцінку загальних і професійно-прикладних фізичних здібностей на останньому етапі фізичної підготовки для виконання професійних обов'язків. The theoretical basis of the system professionally-applied physical preparation of students are considered in the work. Age dynamics of the general and special physical abilities of students 1-3 courses male NUFT is investigate. Three-level differentiated assessment of general and vocational applied physical abilities mentioned above contingent at the last phase of physical training to perform professional duties is developed.Документ Особливості підготовки студентів першого року навчання в міні-футболі(2014) Шпичка, Тарас Олександрович; Хотенцева, Олена Вікторівна; Розпутній, Олександр Петрович; Данилюк, Валерій МихайловичПредставлено результати ефективності програми початкової підготовки студентів першого року навчання в міні-футболі. Установлено, що студенти першого року навчання здатні підвищити свої фізичні здібності і освоїти базові навички гри в міні-футбол в умовах занять, визначених запропонованою програмою початкової підготовки. Результати педагогічного експерименту підтвердили позитивний вплив запропонованої програми з міні-футболу, що підтверджує ефективність її застосування для студентів першого року навчання у непрофілюючому вузі. The results of the effectiveness of the program of initial training students in the first year of mini-football. Established that first year students can improve their physical abilities and master the basic skills of the game of indoor soccer in the conditions of employment set out the proposed program of initial training. Results pedagogical experiment confirmed the positive impact of the proposed program of indoor soccer, confirming the effectiveness of the application for the first year students in college.Документ Скакалка, як засіб підвищення рівня фізичної підготовки студентів(2013) Данилюк, Валерій Михайлович; Долиніна, Мила МилківнаУ статті розглядається вплив скакалки на розвиток фізичних якостей, рухових умінь і навиків в процесі виконання загальнорозвиваючих вправ. In article influence of a skipping rope on development of physical qualities, motive skills in the course of performance of сconditionings exercises is considered.Документ Стан здоров’я студентів першого курсу Національного університету харчових технологій(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна Ігорівна; Розпутній, Олександр ПетровичВ даній статті розглядається рівень здоров’я студентської молоді, що вступила до Національного університету харчових технологій на І курс. Наведені результати проходження медичного обстеження студентів та їх розподіл по навчальних відділеннях.Документ Формування культури здоров’я студентів ВНЗ(2020-05) Данилюк, Валерій МихайловичВ умовах стрімкого розвитку суспільства потреба у збереженні здоров'я значно зростає. Умови життя, що змінюються, соціальні зміни і інші чинники, що впливають на здоров'я людини як фізичне, так і психічне викликають велике занепокоєння. Намагаючись зберегти стабільність рівня і якості здоров'я населення, всюди йде пропаганда здорового способу життя, розробляються різні оздоровчі програми і зводяться нові спортивні об'єкти. Особливе значення проблема культури здоров'я має відносно молоді, зокрема - студентів. Особлива соціальна група яку складає студентська молодь об'єднана певним віком і учбовими, трудовими зобов'язаннями. In the minds of the slums of the sustation of demand, the health is well. The minds of the life, the serpent, the social serpents, the little bureaucrats, the people of the yak fisichne, so the mental Viklikin is a great man. To be able to save the stables of the city, i'm a healthy population, all the people are promoting a healthy way of life, to get ready. The problem of culture is healthy, the zokrema is a student. A special social group yaku warehouse is a student of o'idnan singing in the school, working gooabouts.Документ Формування у студентів потреби до занять фізичною культурою(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна Ігорівна; Розпутній, Олександр ПетровичПоказатели здоровья, физического развития и двигательной активности студентов значительно сократились в течение прошлого года, что требует постоянного совершенствования и научного обоснования новых технологий в спортивно-оздоровительных мероприятиях. Основной целью обучения и воспитания студентов является формирование потребностей в физическом воспитании. Показники здоров'я, фізичного розвитку і рухової активності студентів значно скоротилися протягом минулого року, що вимагає постійного вдосконалення і наукове обґрунтування нових технологій в спортивно-оздоровчих заходах. Основною метою навчання і виховання студентів є формування потреб у фізичному вихованні. Indicators of health, physical development and motor activity of students have significantly reduced during last year’s, that requires steady improvement and scientific substantiation of new technologies in sport and recreation activities. The main purpose in teaching and educating students is forming needs in physical education.Документ Фізична культура в загальнокультурній та професійній підготовці студентів(2021) Данилюк, Валерій МихайловичСучасна людина, часто перебуваючи в складних і динамічних соціальних умовах, втратила природний спосіб життя. Однак, умови праці та життя пред'являють підвищені вимоги до випускників ВНЗ, чий високий професіоналізм і творче довголіття можливі тільки при доброму здоров'ї. Зміщення акцентів з рухової сфери на розумову, психоемоційну призводить до зниження природної рухової активності, що актуалізує розвиток функціональних і адаптаційних можливостей організму засобами рухової діяльності. Навчання у ВНЗ вимагає від студентів значних інтелектуальних і нервово-психічного напруження, що доходять в період екзаменаційних сесій до максимальних. Крім того, ці напруги, накладаючись на соціальні, побутові, екологічні та інші навантажувальні фактори, можуть призводити до різних функціональних і психічних зривів.Modern man, often being in difficult and dynamic social conditions, has lost his natural way of life. However, working and living conditions present increased requirements for university graduates, whose high professionalism and creative longevity are possible only in good health. The shift of emphasis from the motor sphere to the mental, psycho-emotional leads to a decrease in natural motor activity, which actualizes the development of functional and adaptive capabilities of the body by means of motor activity. Studying at universities requires students to have significant intellectual and neuro-mental stresses that reach the maximum during the examination sessions. In addition, these stresses, imposed on social, domestic, environmental and other load factors, can lead to various functional and mental disruptions.Документ Фізична підготовленість студентської молоді та фактори формування здорового способу життя(2012) Розпутній, Олександр Петрович; Данилюк, Валерій МихайловичДокумент Фітнес в системі фзичного виховання студентів(2021) Данилюк, Валерій МихайловичПрагнення до хорошого здоров'я, зовнішньої привабливості, м'язової сили і впевненості в собі живе в кожній людині. Фітнес - це система занять фізичною культурою, що включає в себе не тільки підтримання гарної фізичної форми, а й інтелектуальний, емоційний, соціальний і духовний початок. Фітнес об'єднує в собі не тільки безліч видів фізичної активності, але і різні види тестувань, раціональне харчування, правильний режим сну і відпочинку, здоровий зовнішній вигляд. Фітнес-тренінг підвищує атлетичні показники представників різних видів спорту, знижує ризик отримання спортивних травм. У наш час багато титулованих спортсменів включають в свої тренувальні програми вправи, запозичені з фітнесу.The desire for good health, external attractiveness, muscle strength and self-confidence lives in every person. Fitness is a physical culture system that includes not only maintaining good physical shape, but also an intellectual, emotional, social and spiritual beginning. Fitness combines not only many types of physical activity, but also various types of testing, rational nutrition, proper sleep and rest, healthy appearance. Fitness training increases the athletic performance of representatives of various sports, reduces the risk of sports injuries. Nowadays, many titled athletes include exercises borrowed from fitness in their training programs.Документ Фітнес-культура в системі фізкультурної освіти студентів вузів(2021) Данилюк, Валерій МихайловичФітнес-культура зачіпає сьогодні різні аспекти життєдіяльності студентської молоді - побут, дозвілля, світ оточуючих матеріальних і духовних цінностей. Тому розгляд творчої ролі її різних видів і форм у формуванні людського потенціалу посідає особливе значення. Якщо фітнес-культура безумовно важлива для людей різного віку, то для студентів вона життєва необхідна. Відомо, що щоденні багатогодинні академічні та самостійні заняття змушують студентів вести малорухливий спосіб життя. З точки зору фізіології - це один з стрес-факторів, що негативно впливає на здоров'я. Результатом негативного впливу фактору гіподинамії на тлі інтелектуальних перевантажень є протиріччя між досягненнями студентів в освоєнні професії і втратами в стані здоров'я. Fitness culture affects today various aspects of the life of students - life, leisure, the world of surrounding material and spiritual values. Therefore, the consideration of the creative role of its different types and forms in the formation of human potential is of particular importance. If fitness culture is definitely important for people of all ages, then for students it is vital. It is known that daily hourly academic and independent classes force students to lead a sedentary lifestyle. From the point of view of physiology, this is one of the stress factors that negatively affects health. The result of the negative impact of the hypodynamia factor against the background of intellectual overloads is the contradiction between the achievements of students in the development of the profession and losses in health.