Перегляд за Автор "Никитенко, Ольга Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мов(2015) Никитенко, Ольга ВасилівнаІнформатизація освіти і науки є одним з першочергових кроків розвитку українського освітнього простору. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті ставить головну мету української системи освіти, яка покликана забезпечити «створення та впровадження інформаційних технологій навчання. Informatization of Education is one of the primary steps of Ukrainian educational space. National Doctrine of Education in the XXI century Ukraine was the main goal of Ukrainian education system which aims to provide "the creation and implementation of IT training."Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу заочної та скороченої форм навчання напряму 6.051701 “Харчові технології та інженерія”(2007) Никитенко, Ольга Василівна; Левурда, Олег Анатолійович; Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаМетодичні рекомендації спрямовані на забезпечення схеми для самостійного вивчення, а також виконання контрольних робіт для студентів 1 курса заочной и сокращенной формы обучения направление подготовки 6.051701 «Пищевые технологи и инженерия». Вони містить рекомендації для вивчення граматики, читання та лексичного матеріалу.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу спец. 7.0501085 «Маркетинг» заочної форми навчання(2004) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІІ курсу спеціальності 6.050100 «Маркетинг» напряму 0501 «Економіка і підприємство» заочної форми навчання(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів спеціальності 7.050100 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання(2003) Авраменко, Ольга Петрівна; Никитенко, Ольга Василівна; Шапран, Людмила Юліївна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в професійній сфері в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних текстів професійної тематики (маркетинг).Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять за фахом «Економіка підприємства» для студентів І-ІІ курсів факультету економіки та менеджменту денної та заочної форми навчання(2001) Авраменко, Ольга Петрівна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Чередніченко, Галина Анатоліївна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в професійній сфері в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних текстів загально-бізнесової тематики.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з матеріалами самостійних видань для студентів ІV курсу факультетів «Економіки і менеджменту», «Обліку, фінансів та підприємницької діяльності» всіх спеціальностей денної форми навчання. Ч.3(2008) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в суспільній та професійній сферах в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних газетних та журнальних матеріалів загально бізнесової та професійної тематики.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з матеріалами самостійних видань для студентів ІІІ курсу факультетів «Економіки і менеджменту», «Обліку, фінансів та підприємницької діяльності» всіх спеціальностей денної форми навчання. Ч.2(2008) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в суспільній та професійній сферах в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних газетних та журнальних матеріалів загально бізнесової та професійної тематики.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до самостійної роботи з матеріалами періодичних видань для студентів ІІ курсу факультетів ЕіМ, ОФПД усіх спеціальностей денної форми навчання, Ч. 1(2006) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в суспільній та професійній сферах в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних газетних та журнальних матеріалів загально бізнесової та професійної тематики.Документ Англійська мова:и Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІI курсу факультету економіки і менеджменту заочної форми навчання спеціальностей 6.050.100 “фінанси”(2005) Левурда, Олег Анатолійович; Никитенко, Ольга Василівна; Кияшко, Оксана ВасилівнаМетодичні рекомендації спрямовані на забезпечення схеми для самостійного вивчення, а також виконання контрольних робіт для студентів 2 курсу заочного відділення на факультеті бухгалтерського обліку, фінансів та підприємницької діяльності. Вони містить рекомендації для вивчення граматики, читання та лексичного матеріалу.Документ Використання комп’ютерних технологій для проведення тестового контролю у процесі навчання іноземним мовам(2014) Березовська, Ольга Владиславівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаУ статті розглядається ефективність використання компютерних технлгій при проведенні тестового контролю для перевірки знань студентів розгляядаються різні види тестових завдань та х особливості. The article reveals the efficiency of computer technologies during testing students’ knowledge, different types of tests and their peculiarities.Документ Використання штучного інтелекту як інноваційного інструменту під час навчання іноземних мов у ЗВО(2024) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСтаття присвячена дослідженню ключових аспектів використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі закладів вищої освіти та досліджує актуальність застосування ШІ зокрема в навчанні іноземним мовам. В статті розглянуто різноманітні трактування поняття «штучний інтелект», акцентуючи увагу на розбіжностях у тлумаченні поняття вітчизняними дослідниками. Серед широкого спектру ресурсів авторами виокремлено основний інструментарій ШІ, який допомагає викладачам іноземної мови під час викладання мовних дисциплін у ЗВО. У статті детально проаналізовано головні переваги та недоліки інтеграції ШІ у вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, у результаті чого виявлено важливість збалансованого поєднання використання штучного інтелекту з традиційними методами навчання іноземних мов. Сформовано подальші аспекти дослідження зазначеної теми, які сприятимуть розширенню можливостей використання ШІ в освітньому процесі та підвищенню його ефективності.Документ Виховання професійно-особистісних якостей студентів як невід’ємна частина процесу виховання у ВНЗ(2019) Никитенко, Ольга ВасилівнаВиховання - динамічний та безупинний процес. Його рушійними силами є сукупність суперечностей, вирішення яких сприяє просуванню вперед до нових цілей. В процесі виконання людиною своєї професійної діяльності цінуються не тільки його професійні знання, вміння, але також його професійні та особистісні якості. Education is a dynamic and continuous process. Its driving forces are a set of contradictions, the solution of which promotes advancement to new goals. In the course of person's professional activity not only his professional knowledge, skills, but also his professional and personal qualities are appreciated.Документ Дистанційна освіта та її функції у процесі навчання(2013) Власенко, Людмила Василівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаУ статті розглянуті основні поняття, моделі і характерні особливості дистанційного навчання. Проводиться обґрунтування актуальності використання дистанційних технологій у навчанні. Основний акцент зроблений на особливостях організації навчального процесу з використанням дистанційних освітніх технологій. The article deals with basic concepts, models and features of distance learning. We justify the relevance of the use of remote technology in learning. The main emphasis is especially on the educational process with the use of distance learning technologies.Документ Ділова англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять для студентів V курсу факультету економіки та менеджменту денної форми навчання. Ч.1(2001) Авраменко, Ольга Петрівна; Соколова, О. Б.; Куниця, Людмила Іванівна; Шапран, Людмила Юліївна; Березовська, Ольга Владиславівна; Руденко, Олена Миколаївна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСучасні методичні вказівки призначені для студентів V курсу факультету "Економіки і менеджменту". Тематика , лексичний мінімум, система проблемних та творчих завдань спрямовані на досягнення головної мети.Документ Ефективність використання ІКТ для формування іншомовної комунікативної компетенції(2014) Никитенко, Ольга ВасилівнаСтаття присвячена питанню формування іншомовної компетенції студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Розглядається доцільність, ефективність та можливості застосування ІКТ на заняттях з іноземної мови з метою досягнення результату навчання.Документ Значення навчально-стратегічної компетентності у формуванні іншомовного професійного спілкування студентів(2014) Никитенко, Ольга ВасилівнаДокумент Значення інноваційних методик в навчанні професійно-орієнтованій іноземній мові(2016) Никитенко, Ольга ВасилівнаПрофесійно-орієнтовані технології навчання нового покоління повинні бути спрямовані, в першу чергу, на якісні зміни в системі освіти і мати своїм результатом оволодіння учнями професійної та іншомовної комунікативної компетенції.Документ Комунікативний метод “DOGME ELT” в навчанні англійської мови(2019) Никитенко, Ольга ВасилівнаНавчання дорослих слухачів має свої особливості, зумовлені особливостями їх мотиваційної сфери, яка є складним внутрішнім процесом, обумовленим суб'єктивно-особистісною зацікавленістю людини до певної дії. Метод Dogme ELT це більше ніж просто метод, це інший рівень викладання, орієнтований на розкриття потенціалу студентів через спілкування, взаємодія, як між студентами, так і викладачем, активне використання особистого досвіду, використання особистої інформації та ситуативної подачі мови. The training of adults has its own peculiarities due to the peculiarities of their motivational sphere, which is a complex internal process, caused by a person's subjective and personal interest in a certain action. The Dogme ELT method is more than just a method, a different level of teaching, aimed at expanding the potential of students through communication, interaction between students and teachers, active use of personal experience, the use of personal information and situational presentation of the language.Документ Контроль, перевірка і оцінка знань студентів(2014) Березовська, Ольга Владиславівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаУ статті розглядаються різні форми та методи контролю рівня знань студентів немовних вузів на заняттях з іноземної мови, а також обґрунтовується важливість систематичного контролю для підвищення мотивації студентів та вдосконалення методики викладання. The article reveals the different forms and methods of control for evaluation of the level of students’ knowledge at non-linguistic higher educational establishments during foreign language classes. Also, it is emphasized on the importance of systematic control in order to enhance students’ motivation and teaching methods.