Перегляд за Автор "Олещенко, Любов Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз гравітаційних моделей транспортно-пасажирських взаємодій регіону(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаЗдійснено аналіз гравітаційних моделей транспортно-пасажирських взаємодій регіону.Документ Аналіз проблем використання інформаційних технологій в організації роботи АТП(2014) Олещенко, Любов МихайлівнаВиявлені проблеми, пов'язані використанням існуючих інформаційних технологій для оптимального управління АТП з урахуванням особливостей функціонування АТП. Found out problems of the use of existent information technologies for the optimum management of MTE taking into account the features of functioning of MTE.Документ Безпроводові технології передавання даних АТП(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичСистеми управління сучасними автотранспортними підприємствами (АТП) являють собою динамічні ІС із гілками зворотного зв'язку. Для побудови ланок зв'язку між рухомими учасниками виникає гостра необхідність побудови швидких та надійних каналів передавання даних. В межах мегаполісів, зазвичай, використовують системи пакетної передачі даних на основі національних стільникових операторів. Сучасні служби таксі рідко дублюють дані за допомогою службового УКХ каналу зв'язку. Management systems of modern motor transport enterprises (ATP) is a dynamic IP with the branches feedback. To build communication links between mobile participants there is an urgent need to build a fast and reliable data connection. Within cities typically offer packet data based on national mobile operators. Modern taxi service rarely duplicate data with official FM channel.Документ Визначення собівартості пасажирсько-транспортного процесу(2012) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗдійснено аналіз собівартості пасажирсько-транспортного процесу залізничного і автомобільного транспорту на прикладі маршруту «Чернігів-Київ».Документ Використання безпроводових автоматизованих технологій передавання даних при побудові ІТ для АТП(2014) Олещенко, Любов МихайлівнаІнформаційне забезпечення та прогнозування пасажирсько-транспортних взаємодій між територіями регіону необхідні для ефективного використання рухомого складу та покращення якості транспортних послуг. Для вдосконалення системи необхідний голосовий та пакетний зв’язок між диспетчером та водіями рухомого складу автотранспортного підприємства. Існуюча мережа стільникового зв’язку покриває не усі зони транспортного обслуговування у регіоні. У статті описана комплексна технологія, що надає можливість створення голосового і пакетного радіопокриття ділянок регіону, не покритих мережею існуючого стільникового зв'язку. Здійснено обґрунтування доцільності запропонованої технології APRS, запропоновано експериментальне доведення можливості побудови запропонованої системи УКХ-зв’язку. Information provision and forecasting passenger traffic interactions between the regions required for efficient use of rolling stock and improve the quality of transport services. To improve the system needed a voice and packet communication between the dispatcher and drivers rolling stock motor company. The current cellular network covers not all areas of transport services in the region. This paper describes the complex technology that enables the creation of voice and packet radio coverage areas of the region not covered by the existing cellular network. Done rationale for the proposed technology APRS, offered experimental proof of the possibility of building the proposed system, VHF communications.Документ Використання гравітаційних моделей в економічних дослідженнях(2011) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗдійснено історичний огляд розвитку відомих гравітаційних моделей, які майже століття використовуються для дослідження різноманітних соціально-економічних процесів. Проведено аналіз деяких гравітаційних моделей та висвітлено основні недоліки їх використання.Документ Використання динамічних гравітаційних моделей для аналізу складних економічних систем(2010) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗапропоновано динамічну гравітаційну модель просторової взаємодії складних економічних систем.Документ Використання динамічних гравітаційних моделей для прогнозування пасажирсько-транспортної взаємодії(2011) Олещенко, Любов МихайлівнаЗапропоновано динамічну модель просторової взаємодії.Документ Випробовування радіоканалів для рухомого складу АТП(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичДля побудови ланок зв'язку між рухомими учасниками виникає гостра необхідність побудови швидких та надійних каналів передавання даних. Для розв'язку задачі необхідно обрати, обґрунтувати, модернізувати та впровадити на пробне тестування відповідного апаратно-програмного комплексу, що стане не від'ємною ланкою динамічної ІС в АТП. To build communication links between mobile participants there is an urgent need to build a fast and reliable data connection. For the solution of the problem must be selected, ground, upgrade and implement a trial testing the appropriate hardware and software system that will be an integral element of dynamic IP in ATP.Документ Геоінформаційна модель пасажирсько-транспортної взаємодії мегаполіса з прилеглими територіями(2013) Олещенко, Любов Михайлівна; Железняк, Олег ОлександровичУ статті розглянуто економіко-математичну гравітаційну модель прогнозу пасажирсько-транспортної взаємодії між містами досліджуваних територій та здійснено аналіз програмних продуктів ARCGIS для моделювання транспортних потоків. In article it is considered an economic-mathematical gravitational forecasting model of passenger and transport interaction between the cities of studied territories and the analysis of ARCGIS software products for modeling of transport streams is carried out.Документ Гравітаційна модель конкуренції на ринку транспортно-пасажирських послуг(2010) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов Михайлівна; Zheleznyak, Oleg; Oleschenko, LubovЗдійснено аналіз конкуренції між державними і приватними перевізниками на маршруті.Документ Гравітаційне моделювання мережі АЗС у Чернігівській області засобами ГІС(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаЗа допомогою гравітаційної моделі Хаффа та ГІС-технологій проведено багатофакторний аналіз мережі автозаправних станцій Чернігівської області. Запропоновано модель оптимальної мережі паливного забезпечення регіону, яка враховує просторові та економічні особливості досліджуваної території. The multifactorial analysis of petrol stations Chernihiv region with the gravity model of Huff and GIS carried out. The model of optimal network for fuel supply in the region with takes into account spatial and economic characteristics of the study area has been proposed.Документ Демографічна ситуація та рухливість населення в Чернігівській області(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаПроаналізовано демографічну ситуацію в Чернігівській області, виявлено статистичну залежність транспортної рухливості її населення від соціально-економічних показників регіону.Документ Економіко-математичні гравітаційні моделі та ГІС-технології у теорії оптимального розміщення(2011) Олещенко, Любов МихайлівнаПроаналізовано використання гравітаційної моделі Хаффа за допомогою засобів ГІС.Документ Експериментальне дослідження зони покриття УКХ радіоканалу для зв’язку диспетчера автотранспортного підприємства з водіями рухомого складу(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичІнформаційне забезпечення та прогнозування пасажирсько-транспортних взаємодій між територіями регіону необхідні для ефективного використання рухомого складу та покращення якості транспортних послуг. Для вдосконалення системи комунікації учасників пасажирсько-транспортної взаємодії на маршрутах Чернігівської області необхідний зв’язок між диспетчером та водіями рухомого складу автотранспортного підприємства. Існуюча мережа зв’язку покриває не усі зони транспортного обслуговування у регіоні. У статті описана методика експериментального дослідження можливості створення радіопокриття ділянок регіону, не покритих мережею існуючого стільникового зв'язку. Здійснено експериментальне доведення можливості побудови запропонованої системи УКХ-зв’язку.Документ Комп’ютерні мережі комунікації учасників пасажирсько-транспортного процесу(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичУ статті виділено проблеми в організації пасажирських перевезень в Чернігівській області та запропоновано методи вдосконалення процесу комунікації учасників пасажирсько-транспортної взаємодії на маршрутах у досліджуваному регіоні. Проаналізовано основні принципи функціонування сучасних служб таксі, розглянуто діючу в Чернігівській області автоматизовану систему обслуговування пасажирів, яка дозволяє зменшити час обслуговування пасажирів без зниження якості наданих транспортних послуг. Запропоновано методику створення єдиної комп’ютерної мережі транспортної системи регіону з використанням віртуальних приватних безпроводових мереж передачі даних та прямого УКХ радіозв’язку. The article is devoted to the problems related to the organization of passenger transportation in Chernihiv region. It contains the methods proposed to improve the communication process between participants involved in the transport and passenger interaction on routes in this region. The basic principles of operation of the modern taxi are analyzed and it is examined the acting automated passenger service system in Chernihiv region, which allows to reduce the passenger service time with no impairments of quality of the transport services provided. It is proposed the methodology of implementation of a single computer network for the region transport system using the VPN, wireless data networks and direct VHF radio.Документ Математичні методи вибору оптимальних шляхів маршрутів для транспортних взаємодій у регіоні(2015) Олещенко, Любов МихайлівнаУ статті здійснено моделювання оптимальних шляхів автомобільних марш рутів між містами Чернігівської області з використанням теорії графів і математичного програмування. Якість автодоріг на маршруті істотно впливає на величину собівартості перевезень, тому для комплексного вивчення транспортних взаємодій у регіоні необхідно проводити аналіз якості та структури мережі доріг, а також економіко-технічних характеристик рухомого складу автотранспортних підприємств. Використано апарат математичного програмування та графо-аналітичний метод для вибору оптимальних шляхів маршрутів між містами досліджуваного регіону.Документ Моделювання оптимального інтервалу руху транспортних засобів на маршруті(2013) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗапропоновано модель оптимізації режимів роботи рухомого складу автотранспортного підприємства з урахуванням економічних інтересів перевізника і пасажира. Модель застосовано для маршрутів пасажирсько-транспортної взаємодії м. Чернігова з районними центрами Чернігівської області та столицею України. The model of optimization of operating modes of a rolling stock of the motor transportation enterprise taking into account economic interests of a carrier and the passenger is offered. The model is applied to routes of passenger and transport interaction of Chernihiv with the regional centers of the Chernihiv area and the capital of Ukraine.Документ Моделювання оптимальної системи паливного забезпечення регіону(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаОписано використання засобів ГІС для моделювання оптимальної системи паливного забезпечення регіону.Документ Моделі оптимального використання рухомого складу автотранспортного підприємства на міжміському маршруті(2015) Олещенко, Любов МихайлівнаУ зв'язку із зростанням цін на паливно-мастильні матеріали виникає потреба у знаходженні оптимальної структури та швидкості руху транспортних засобів на міжміському маршруті. Due to rising prices for fuel and lubricants there is a need to find the optimal structure and speed of movement of vehicles on intercity routes.