Перегляд за Автор "Пушка, Ольга Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 91
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз попиту на споживання солодких страв під час сніданків у готелях(2023) Романюк, Ангеліна Василівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Арпуль (Олексійчук), Оксана ВолодимирівнаВ роботі проаналізовано попит на споживання солодких на основі соціологічного опитування страв у національних та вітчизняних готелях м. Києва. The paper analyzes the demand for the consumption of sweets based on a sociological survey of dishes in national and domestic hotels in Kyiv.Документ Аналіз розвитку готельного бізнесу України в сучасних умовах(2018) Коваль, Ольга Володимирівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Арпуль (Олексійчук), Оксана ВолодимирівнаГотельно-ресторанна сфера як одна з високорентабельних галузей світової економіки, у ХХІ ст. є провідним напрямом економічного і соціального розвитку багатьох країн. Для дослідження застосовувались аналітичні методи і способи наукового пізнання теоретичних аспектів готельно-ресторанного господарства. Hotel-restaurant sphere as one of the most profitable sectors of the world economy, in the XXI century. is the leading direction of economic and social development of many countries. The research used analytical methods and methods of scientific knowledge of the theoretical aspects of hotel and restaurant economy.Документ Барна індустрія в умовах пандемії(2021) Устінова, Катерина Романівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті описано напрямки розвитку барної індустрії в умовах пандемії. The article describes the directions of development of the bar industry in a pandemic.Документ Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства(2021) Козаченко, Ольга Володимирівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ роботі проаналізовано значення бренду в успішності функціонування готельних підприємств. The paper analyzes the importance of the brand in the success of hotel enterprises.Документ Використання «Sous Vide» технологій при приготуванні напоїв у барі(2023) Винник, Ірина Олександрівна; Пушка, Ольга СергіївнаВ роботі проаналізовано та наведено перспективи використання техніки «Sous Vide» при приготуванні напоїв у барах. The paper analyzes and presents the prospects of using the "Sous Vide" technique in the preparation of drinks in bars.Документ Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку(2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга СергіївнаВ сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесуДокумент Використання модифікованих крохмалів при виробництві виробів піноподібної структури(2013) Самойленко, І. П.; Пушка, Ольга Сергіївна; Корецька, Ірина ЛьвівнаПроведені дослідження з метою вивчення властивостей модифікованих крохмалів. The properties of modified starches have been investigated.Документ Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності(2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга СергіївнаСтаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.Документ Використання нової рослинної сировини в солодких стравах(2013) Пушка, Ольга Сергіївна; Корецька, Ірина ЛьвівнаРозглянуто харчову та енергетичну цінність фізалісу. Запропоновано використання плодів фізалісу в солодких стравах. We consider the nutritional and energy value of Physalis. The use of physalis fruits in sweet dishes.Документ Використання овочевих та фруктових порошків у харчових технологіях(2014) Пушка, Ольга Сергіївна; Корецька, Ірина Львівна; Ісай, Валерій МиколайовичРозглянуто використання фруктових та овочевих порошків у харчових технологіях. Проведено порівняння збереження корисних речовин після консервування фруктів та овочів різними методами. The use of fruit and vegetable powders in food technology has been viewed. Comparison of preserving nutrients after canning fruits and vegetables by different methods has been presented.Документ Використання структуроутворювачів у десертах пінної структури(2014) Пушка, Ольга Сергіївна; Корецька, Ірина ЛьвівнаРозглянуто основні структуроутворюючі компоненти в десертах пінної структури. Зазначено вплив рецептурних компонентів на органолептичні показники якості готового продукту. The main structured components in creating foam desserts have been viewed. The influence of components on the organoleptic indexes of quality of the finished product has been viewed.Документ Використання сучасних інгредієнтів в технологіях солодких страв(2013) Корецька, Ірина Львівна; Пушка, Ольга СергіївнаПроведені дослідження використання мальтодекстринів та глюкозо-фруктозних сиропів в технологіях солодких страв. The research of using maltodextrins and glucose-fructose syrup in the technology of sweet dishes has been made.Документ Вплив COVID-19 та карантинних обмежень на заклади гостинної індустрії України(2020) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті здійснено аналіз впливу пандемії інфекційного захворювання COVID-19 на діяльність закладів сфери гостинності України. Визначено основні зміни в роботі закладів ресторанного господарства та готелів під час дії карантинних обмежень. Статистичною основою дослідження виступають праці вітчизняних авторів у сфері готельного господарства, наукова періодика, ресурси Інтернет-мережі. Для вирішення поставлених завдань дослідження використано методи теоретичного узагальнення та порівняння. Проаналізовано втрати прибутків закладів харчування та готельних підприємств України в період повного локдауну з березня по травень 2020 року та під час дії карантинних обмежень, що пов’язані з пандемією COVID-19. Встановлено, що прибуток закладів харчування в березні склав близько 69%, в квітні – 26% проти лютневих показників 2020 року. У травні прибуток закладів ресторанного господарства підвищився до 50% від докризового показника, що пов’язано насамперед з послабленням карантинних обмежень та дозволом приймати відвідувачів на літніх терасах. Разом з тим зазначається, що більшість готелів і готельних комплексів були вимушені призупинити свою діяльність. Представлено перелік змін у роботі закладів гостинної індустрії та обов’язкових протиепідемічних заходів. Наголошено, що готелям та закладам харчування довелось в досить короткий проміжок часу відреагувати на карантинні обмеження та вжити відповідних термінових заходів для збереження контингенту своїх відвідувачів. Наведено приклади міжнародного досвіду адаптації закладів сфери гостинності до роботи в умовах карантинних обмежень. Основним завданням сфери гостинності України в найближчі роки є впровадження сучасних інноваційних технологій. Це, зокрема, дозволить скоротити контакти між персоналом та гостями закладів, що особливо актуально в умовах пандемії інфекційного захворювання COVID-19. The article seeks to explore the impact of the COVID-19 infectious disease pandemic on the Ukrainian hospitality industry along with providing an overview of the major changes in the nature and operation of hotel and restaurant businesses in the face of quarantine restrictions. The statistics data were obtained from the Ukrainian research papers and scientific journals in hospitality management and open Internet sources. To attain the objectives of this study, theoretical generalization and the comparative research methods have been employed. The article offers a loss of profit assessment for Ukrainian foodservice companies and hotels in the national lockdown period from March to May 2020 and during the quarantine restrictions related to the COVID-19 pandemic. The findings demonstrate that the revenues of foodservice companies in March amounted to about 69%, in April – 26% compared to February 2020 indicators. In May, restaurants increased their profits up to 50% against the pre-crisis rate, which is associated primarily with easing of quarantine restrictions and the permission to serve their customers on summer terraces. However, most hotels and their infrastructure facilities were forced to suspend their operation. The study also resumes the information on regulatory changes along with mandatory anti-epidemic preventive measures in the hospitality sector operation. A special emphasis is put that hotels and restaurants were challenged to promptly respond to quarantine restrictions in a very short period of time and build immediate strategies to retain their customers and clients. The authors present a range of international best practices on adaptation of hospitality industry to working in the quarantine restrictions settings. It is argued that the primary objective of the Ukrainian hospitality industry in in the short-term perspective is the implementation of modern innovative technologies. This will contribute to reducing human contact between customers and personnel in the hospitality sector, which is critically important in the context of infectious disease outbreaks and COVID-19 pandemic, in particular.Документ Вплив пастоподібного кулінарного напівфабрикату на якість супів-пюре(2017) Горкуша, Людмила Валеріївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Кузьмін, Олег ВолодимировичВ роботі розглянуто вплив пастоподібного кулінарного напівфабрикату на якість супів-пюре. The paper considers the influence of pasty culinary semi-finished product on quality of soups-puree.Документ Вплив харчових продуктів на засвоюваність кальцію(2014) Пересічний, Михайло Іванович; Пушка, Ольга СергіївнаЗдоров'я нації є головною задачею для харчовиків та лікарів. Адже від того, як і чим ми харчуємось залежить якість життя. В зв'язку з цим, необхідно правильно планувати харчовий раціон, враховувати поєднуваність продуктів харчування, періодичність вживання. Health of the Nation is a major challenge for food industry and doctors. After all, as What we eat affects the quality of life. In this regard, it is necessary to properly diet plan, consider poyednuvanist food, frequency of use.Документ Дослідження впливу поверхнево-активних речовин на теплоємність крохмальних клейстерів(2021) Пушка, Ольга Сергіївна; Бортнічук, Олег Вікторович; Губеня, Вячеслав Олександрович; Люлька, Олександр МиколайовичУ роботі описано дослідження впливу поверхнево- активних речовин на теплоємність крохмальних клейстерів. The paper describes the study of the effect of surfactants on the heat capacity of starch pastes.Документ Дослідження впливу рецептурних компонентів кулінарного напівфабрикату для перших страв на температуру клейстеризації крохмалів(2016) Пушка, Ольга Сергіївна; Патичук, Вадим Петрович; Гавриш, Андрій Володимирович; Нєміріч, Олександра ВолодимирівнаВ статті наведено результати досліджень впливу жиру та поверхнево-активних речовин на показники клейстеризації крохмалів. The article presents the results of investigations of the influence of fat and surfactants on the indicators of starch gelling.Документ Дослідження емульгуючої здатності крохмалів для кулінарного напівфабрикату пюреподібних перших страв(2016) Пушка, Ольга Сергіївна; Патичук, Вадим Петрович; Гавриш, Андрій ВолодимировичВ статті наведено результати досліджень емульгуючої здатності нативних та модифікованих видів крохмалів. The article presents the results of studies on the emulsifying capacity of native and modified starch species.Документ Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні(2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.Документ Дослідження реологічних властивостей крохмалів для універсального кулінарного напівфабрикату(2015) Пушка, Ольга Сергіївна; Гавриш, Андрій Володимирович; Нєміріч, Олександра ВолодимирівнаВ статті наведено реологічні дослідження модифікованих крохмалів для використання їх у складі пюреподібних перших страв. The article presents rheological researches of modified starches for their use in the form of puree-shaped first courses.