Перегляд за Автор "Стахурський, Валерій Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аспекти формування маркетингових структур(2010) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядається концепція управління маркетингової діяльності та реформування маркетингових структур підприємства.Документ Використання управлінських технологій розвитку в підприємництві(2019) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються теоретичні та практичні аспекти використання управлінських технологій розвитку в підприємництві. The theoretical and practical aspects of the use of managerial technologies of development in entrepreneurship are considered.Документ Виробничий чинник як елемент збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва(2020) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядається вплив виробничого чинника на збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва. The influence of the production factor on increasing the profitability of the business entity is consideredДокумент Виробничий чинник як елемент управління витратами на підприємстві(2015) Стахурський, Валерій ОлександровичУ роботі розглядається вплив виробничого чинника на управління витратами виробництва продукції та її реалізації як одного з підходів до економії витрат. The impact of production factor on the management of costs of production and its realization as one of the approaches of costs’ economy is examined in this work.Документ Внутрішньогосподарське планування(2007) Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних за-сад планування внутрішньогосподарської діяльності підприємства, набуття навичок аналізу і виконання техніко-економічних розрахунків та обґрунтування планових показників.Документ Вплив діджиталізації та дистанційних комунікацій на стратегію маркетинг-міксу освітніх послуг(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядаються перспективи діджиталізації освіти, зокрема в аспекті формування стратегії комплексу маркетингу освітніх послуг. Аналізується вплив впровадження дистанційних технологій у поєднанні із онлайн-навчанням на елементи маркетинг-міксу освітньої послуги. Комплекс маркетингу пропонується розглядати як сукупність восьми взаємопов’язаних елементів, притаманних сервісній сфері: продукт, ціна, просування, розповсюдження, матеріальне середовище, фізичний доказ, процес та персонал. Встановлено, що найбільшого впливу від діджиталізації освіти зазнає матеріальне середовище освітнього сервісу, яке практично повністю трансформується у віртуальне середовище. Значною мірою матимуть місце зміни й щодо організації освітнього процесу. Так само відчує зміни контактний персонал освітньої послуги: перехід онлайн вимагатиме від викладачів розвитку нових soft skills та hard skills, бажання до прийняття змін. Діджиталізацію в освіті пропонується розглядати як перспективний напрям, який виведе освітній сервіс на новий рівень, надасть переваги як закладам освіти, так і здобувачам. Для успішної діджиталізації потрібно подолати ряд проблем, зокрема,проблеми з Інтернет-трафіком. The article considers the prospects of digitalization of education, in particular in terms of forming a strategy for the marketing of educational services. The influence of the introduction of distance technologies in combination with online learning on the elements of the marketing mix of the educational service is analyzed. The marketing complex is proposed to be considered as a set of eight interconnected elements inherent in the service sector: product, price, promotion, distribution, material environment, physical evidence, process and personnel. It is established that the greatest impact of digitalization of education is the material environment of educational services, which is almost completely transformed into a virtual environment: material facilities and equipment will be replaced by platforms for video conferencing and distance learning platforms, which will reduce the cost of educational services and will enable educational institutions to finance funds for development, in particular, the part of the environment that should remain material (laboratories for training medical students, pharmacists, training facilities for actors, etc.). There will be significant changes in the organization of the educational process, in particular, the problems of organizing this process in space will disappear, learning will involve a combination of online communications and the use of distance learning platforms, there will be multichannel communication with teachers, geographical barriers will disappear, including in the organization of meetings with professional specialists and stakeholders, the level of comfort will increase due to the integration of learning in the home space. The contact staff of the educational service will also feel the changes: the transition online will require teachers to develop new soft skills and hard skills, the desire to accept change. Digitalization in education is proposed to be considered as a promising area that will bring the educational service to a new level, will provide benefits to both educational institutions and applicants. Successful digitalization requires overcoming a number of problems, including problems with Internet traffic and resistance to change, but these problems can and must be overcome.Документ Деякі аспекти економічного обґрунтування проектів(2014) Стахурський, Валерій ОлександровичУ роботі аналізуються основні підходи до економічного обґрунтування проектів з урахуванням національних стандартів обліку, податкового законодавства та дотримання ключових вимог щодо оцінки ефективності – порівняння затрат з результатами. The main approaches to economical substantiation of projects, taking into consideration the national standards of accounting, tax legislation and observance of the main demands of estimation of effectiveness – comparison of inputs with results are analyzed in this work.Документ Деякі аспекти управління витратами на підприємстві(2015) Стахурський, Валерій ОлександровичЗагальновідомо, що зниження витрат на виробництво продукції та її збут навіть при незмінній ціні на продукцію, неминуче призведе до збільшення прибутковості підприємства. It is well known that lowering production costs and even its sales at constant prices for the products, will inevitably lead to increased profitability.Документ Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові пе-рспективи та переваги(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Пандемія COVID-2019 спричинила значні зміни в багатьох сервісних сферах, збільшивши частку онлайн-послуг. Не оминули ці зміни й сферу освіти, і якщо на початку 2019 р. перехід на дистанційну освіту по-декуди сприймався як проблема, сьогодні це може стати прогресивним маркетин-говим підходом у наданні освітніх послуг. Про це свідчить і той факт, що навіть до пандемії окремі заклади пропонували послуги освіти онлайн. Виникає необхід-ність систематизації переваг, які надає дистанційна освіта для клієнта (з позицій маркетингу), для закладу освіти та для суспільства в цілому, а також аналізу проблем на шляху до впровадження такого формату і розгляд шляхів вирішення цих проблем. Метою дослідження є формування маркетингового погляду на дистанційну освіту з позицій клієнтоорієнтованої моделі SIVA, окреслення переваг, які надає такий формат освіти та проблем на шляху до його впровадження. Методи дослідження: узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, графічний метод. Результати дослідження. Сформований клієнтоорієнтований погляд на маркетинг дистанційної освіти з позицій моделі SIVA, розглянуті переваги пере-ходу на онлайн-освіту для клієнта, для закладу освіти та для суспільства в ціло-му. Виділені проблеми, які потрібно подолати для успішного впровадження онлайн-освіти із застосуванням дистанційних технологій. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері освітніх послуг. Висновки. Дистанційна освіта повинна передбачати сукупність наступних інструментів: онлайн-освіта (відео конференції), платформи дистанційного на-вчання та додаткові канали комунікацій (месенджери, соціальні мережі тощо). З позицій маркетингової моделі SIVA дистанційна освіта надає клієнту цінне рішен-ня: комфортабельні умови освіти при високій якості освіти, зменшення непродук-тивних витрат часу і коштів, збільшення ККД, розвиток додаткових софт-скіллс. Елемент моделі «доступ» зазнає трансформацій у бік удосконалення: рівень дос-тупності освіти збільшиться, зникне потреба у прив’язці освітньої послуги до фі-зичного місця її надання, матеріальне середовище в більшій мірі перейде у віртуа-льне. Окрім клієнта, переваги від впровадження дистанційної освіти матиме і за-клад освіти: колосальна економія витрат та, як наслідок, збільшення можливос-тей інвестування у розвиток, а також удосконалення внутрішнього маркетингу, зокрема цінності пропозиції контактному персоналу. Для суспільства в цілому ди-станційний формат освіти принесе такі позитивні моменти: збереження довкілля (за умови відмови від паперового документообігу), збільшення рівня інклюзивності, зменшення рівня захворюваності, зменшення навантаження на громадський транспорт та транспортні шляхи. Перераховані переваги матимуть місце за умови належного рівня викладання, а також подолання ряду проблем,які пропонується поділяти на об’єктивні та суб’єктивні.Документ Економіка енергетики та організація виробництва(2012) Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення основних принципів і методичних підходів до економіки підприємства з урахуванням особливостей енергетичної галузі, організації виробництва на підприємстві, набуття навичок організації, планування виробничими процесами, функціонування виробничих систем, організації управління виробничою інфраструктурою підприємства. За змістом він дає основи знань та практичні навички з розв’язання організаційних та економічних програм у сфері енергетичного виробництва і може використовуватися для вивчення питань економіки, організації, планування виробництва студентами як економічних спеціальностей, так і всіх інших, що вивчають економічні дисципліни.Документ Застосування Інтернет-технологій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств(2019) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються можливості підвищення конкурентоспроможності підприємств за допомогою Інтернет-технологій.Документ Комплексний аналіз інвестиційної діяльності виробничих підприємств як основа для прийняття обґрунтованих господарських рішень(2022) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Якимчук, Тетяна Володимирівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Інвестиційна діяльність виробничого підпри-ємства є стратегічно та тактично ресурсозабезпечуючою старту основної йо-го діяльності та подальшого становлення та розвитку. Ефективне здійснення будь-якого виду діяльності передбачає попередню аналітичну оцінку стану та потенційно ресурсних можливостей здійснення даної діяльності. Існуючі аналіти-чні та оціночні підходи щодо інвестиційної діяльності не дають комплексного ба-чення вирішення цих питань в діяльності виробничих підприємств. Метою дослідження є окреслення комплексного методичного підходу до аналізу інвестиційної діяльності виробничих підприємств – від інвестиційної стратегії до аналізу окремих інвестиційних проєктів. Методи дослідження: систематизації, індукції та дедукції, узагальнення. Результати дослідження. Сформовані основні підходи та складові ком-плексного інвестиційного аналізу підприємства. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері аналітичного забезпечення інвестиційної та загальної виробничої діяльності підприємства. Висновки. Комплексний інвестиційний аналіз підприємства має містити певні етапи, які всебічно характеризуватимуть інвестиційну складову підприєм-ства: оцінка інвестиційної привабливості підприємства, аналіз інвестиційної стратегії, аналіз інвестиційної діяльності підприємства, аналіз або інвестиційна оцінка інвестиційних проєктів підприємства. Підходи до визначення інвестиційної привабливості підприємства ґрунтуються на визначенні етапу життєвого циклу підприємства, його фінансового стану та низки інших показників, що характери-зують ефективність менеджменту на підприємстві і загалом відображають рі-вень його конкурентоздатності. Аналітична оцінка інвестиційної стратегії під-приємства полягає у відображенні рівня інвестиційної діяльності та його відпові-дності загальній стратегії підприємства, підпорядкованості інвестиційної стра-тегії як ресурсної до загальної стратегії розвитку, при цьому потрібно врахову-вати відповідність інвестиційних тенденцій підприємства сьогоднішнім світовим глобальним мегатрендам розвитку. Аналітична оцінка інвестиційної діяльності виробничого підприємства, на наш погляд, потребує додаткових аналітичних напрацювань, вона має мати цільове спрямування, чітку алгоритмічну визначеність та базуватись на доступній інформації. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства пропонується здійснювати за сукупністю визначених алгоритмізованих показників, які відповідно до цілей аналізу зведені в такі блоки: структурні показники спрямування інвестицій, показники динаміки інвестицій, показники прогресивності інвестування. Relevance of research. The investment activity of a industrial enterprise is a strategic and tactical resource-providing start of its main activity and further formation and development. Effective implementation of any type of activity involves a previous analyti-cal assessment of the state and potential resource opportunities for this activity. Existing analytical and evaluation approaches to investment activities do not provide a compre-hensive vision of solving these issues in the activities of industrial enterprises. The purpose of the study is to outline a comprehensive methodological approach to the analysis of investment activities of industrial enterprises – from investment strategy to the analysis of individual investment projects. Research methods: systematization, induction and deduction, generalization. Research results. The main approaches and components of the complex in-vestment analysis of the enterprise are formed. Scope of the results: the results of the study can be used in the field of analytical support of investment and general production activities of the enterprise. Conclusions. Comprehensive investment analysis of the enterprise should con-tain certain stages that will comprehensively characterize the investment component of the enterprise: assessment of investment attractiveness of the enterprise, analysis of in-vestment strategy, analysis of investment activities, analysis or investment evaluation of investment projects. Approaches to determining the investment attractiveness of the en-terprise are based on determining the stage of the life cycle of the enterprise, its financial condition and a number of other indicators that characterize the effectiveness of man-agement in the enterprise and generally reflect the level of its competitiveness. Analytical assessment of the investment strategy of the enterprise is to reflect the level of investment activity and its compliance with the overall strategy of the enterprise, the subordination of investment strategy as a resource to the overall development strategy. Analytical assessment of the investment activity of a manufacturing enterprise, in our opinion, re-quires additional analytical work, it should have a target direction, clear algorithmic cer-tainty and be based on available information. The analysis of investment activity of the enterprise is offered to be carried out on set of the defined algorithmic indicators which according to the purposes of the analysis are reduced to such blocks: structural indicators of an investment direction, indicators of dynamics of investments, indicators of progres-siveness of investment.Документ Копірайтинг соціальної реклами як інструмент соціального маркетингу: цілі та підходи(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядається копірайтинг соціальної реклами як інструмент некомерційної складової соціального маркетингу. Соціальний маркетинг розглядається як поєднання некомерційного маркетингу (формування правильних потреб, раціонального споживання, правильного світогляду в цілому) та комерційного маркетингу (формування привабливої пропозиції з урахуванням правильних потреб). Сформульовані підходи до копірайтингу соціальної реклами залежно від сегменту цільової аудиторії та від мети рекламного повідомлення. Цільову аудиторію соціальної реклами запропоновано розділити на шість сегментів: не інформовані (головна мета – інформування про проблему), байдужі та пасивні (мета – переконати у важливості проблеми), не байдужі, але не активні (мета – інформувати про способи вирішення проблеми, зокрема прості й прийнятні, а також про джерела виникнення проблеми), активні (потрібне лише інформування про новини у сфері певної проблеми), противники (найважчий сегмент; мета – переконати у важливості вирішення проблеми, але апелюючи до цінностей противника). Для кожного сегменту запропоновано використовувати існуючі формули копірайтингу, адаптувавши їх під повідомлення не комерційної, а соціальної реклами. The aim of the study is to formulate approaches to copywriting of social advertising depending on the segment of the target audience and the purpose of the advertising message. The relevance of the topic is related to the growing importance of social marketing and the importance of social advertising as a tool for non-profit component of social marketing. Methods of induction and deduction, systematization, generalization were used for research. The article considers copywriting of social advertising as a tool of non-commercial component of social marketing. Social marketing is seen as a combination of non-commercial marketing (the formation of the right needs, rational consumption, the right worldview in general) and commercial marketing (the formation of an attractive offer based on the right needs). Approaches to copywriting of social advertising depending on the segment of the target audience and the purpose of the advertising message are formulated. It is proposed to divide the target audience of social advertising into six segments: uninformed (the main goal is to inform about the problem), indifferent and passive (the goal of advertising message is to convince the importance of the problem), not indifferent, but not active (the goal is to inform about ways to solve problems, including simple and acceptable, as well as the sources of the problem), active (only information is needed on news in the field of a particular problem), opponents (the most difficult segment; the goal is to convince of the importance of solving the problem, but appealing to the values of the opponent segment). For each segment it is proposed to use the existing formulas of copywriting, adapting them to the message of not commercial but social advertising. The novelty of the study is formulation of the approach to creating advertising messages for opponents of a socially important problem. In practice, this segment is often overlooked, but similar formulas for copywriting can be used to influence it, but with an appeal to other values, namely the values of this segment. The practical significance of the study lies in the possibility of further use of the proposed approaches to create social advertising and the formation of the right needs of consumers.Документ Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності(2019) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичПроаналізовані практичні аспекти впровадження політики КСВ в українському бізнесі. Систематизовані головні мотиви впровадження КСВ українськими суб’єктами господарювання та основні причини відмови від такого впровадження. Досліджені аспекти розуміння українськими суб’єктами господарювання сутності КСВ, проаналізована узгодженість цього розуміння із цілями стабільного розвитку, сформульованими мережею UN Global Compact. Виявлені перешкоди на шляху реалізації принципів КСВ та запропоновані шляхи їх подолання.Документ Маркетинг нематеріальної і матеріальної сфер: різниця й специфіка(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядається різниця маркетингу сфери послуг та маркетингу сфери матеріального виробництва. Також пропонується поділ маркетингу за сферами використання на чотири види: маркетинг сервісної сфери В2В, маркетинг сервісної сфери В2С, маркетинг матеріального виробництва В2В та маркетинг матеріального виробництва В2С. Показана різниця маркетингу матеріальної сфери від маркетингу сервісної сфери в аспекті таких категорій як маркетинг, маркетинг-мікс, якість, матеріальність і відчутність, час виробництва і споживання. Щодо кожної категорії перераховані необхідні дії маркетолога, що працює у сфері послуг. Акцентується на особливостях послуги як товару, із яких випливають специфічні риси маркетингу послуг: невідчутність, невіддільність від джерела, непостійність та не збереженість послуги. Як результат особливостей послуг виникає необхідність формування політики не лише зовнішнього й внутрішнього маркетингу, але й інтерактивного маркетингу, тобто маркетингу взаємодії клієнт/персонал у процесі обслуговування. Невідчутність та нематеріальність послуги посилює роль довіри до виробника та значення елементу «фізичний доказ» у системі маркетинг-міксу сервісної сфери, а перед рекламістом і розробником сайту стоїть завдання максимальної візуалізації послуги. Не збереженість послуги вимагає від маркетолога вміння оперативно управляти попитом, протягом не лише року чи місяця, але й днів тижня чи годин доби, а також мистецтво пристосовуватись до попиту у години пік. Мінливість якості послуги потребує чітких стандартів сервісу у поєднанні із мотивацією і навчанням. Втім сучасні технології дозволяють зменшити дію людського чинника і значно усунути негативні прояви особливостей послуг. Крім поділу маркетингу на сервісну сферу і сферу матеріального виробництва, у статті пропонується поділ галузей та сфер на три укрупнені групи: емоційного спрямування, раціонального спрямування та змішаного спрямування. Сутність елементів маркетинг-міксу та їх вагомості можуть коливатися залежно від конкретної групи. The article examines the difference between marketing of services and marketing of material production. It is also proposed to divide marketing by application into four types: B2B service sphere marketing, B2C service sphere marketing, B2B material production marketing and B2C material production marketing. The difference between the marketing of the material sphere and the marketing of the service sphere in terms of such categories as marketing, marketing mix, quality, materiality and tangibility, time of production and consumption is shown. For each category, the necessary actions of a marketer working in the service sector are listed. Emphasis is placed on the features of the service as a product, from which the specific features of service marketing emerge: intangibility, inseparability from the source, impermanence and non-preservability of the service. As a result of the specifics of services, there is a need to formulate a policy not only of external and internal marketing, but also of interactive marketing, i.e. marketing of client/staff interaction in the service process. The intangibility and immateriality of the service strengthens the role of trust in the manufacturer and the importance of the "physical evidence" element in the system of the marketing mix of the service sector, and the advertiser and the site developer face the task of maximally visualizing the service. Service continuity requires marketers to be able to manage demand quickly, not only during the year or month, but also days of the week or hours of the day, as well as the art of adapting to demand during peak hours. The variability of service quality requires clear service standards combined with motivation and training. It is accepted to distinguish separately the quality of the service process and the quality of the result from the purchase of the service. This model was called the functional-instrumental model of service quality, and it does not lose its relevance these days. Modern technologies make it possible to reduce the effect of the human factor and significantly eliminate the negative manifestations of service features. Automation, involving the client in self-service are effective tools for reducing the variability of service quality. Such methods are widely used in retail, banking, partly in education and medicine, and in many other areas and industries. In addition to the division of marketing into the service sphere and the sphere of material production, the article proposes the division of industries and spheres into three consolidated groups: emotional direction, rational direction, and mixed direction. The essence of the elements of the marketing mix and their importance may vary depending on the specific group. Similarly, the ratio of the importance of functional and instrumental quality of the service will depend on the emotional or rational direction of the service.Документ Маркетинг освітніх послуг: проблеми та перспективи(2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичПроаналізовані проблеми і перспективи формування конкурентоспроможної освітньої послуги з огляду двох ринків: ринку освітніх послуг та ринку праці. Досліджені та систематизовані основні риси класичного та інноваційного підходів до надання послуг освіти. Відфільтровані наявні недоліки класичного підходу, запропоновані способи їх усунення. Виділені основні переваги класичного підходу, які пропонується поєднувати із інноваційними методами. Виділені основні етапи формування маркетингової стратегії освітніх закладів, проаналізовані її особливості. Сформульовані особливості та чинники успішності маркетинг-міксу освітніх закладів із урахуванням нематеріальної складової продукту, який пропонується, а також специфіки послуг освіти. Маркетинговий комплекс освітньої послуги пропонується розглядати як сукупність семи взаємопов’язаних між собою елементів: чотирьох – класичних, трьох – додаткових, таких, що притаманні нематеріальній сфері. Поданий опис кожного елементу та досліджений взаємозв'язок між ними. Описані основні принципи формування успішного маркетингового комплексу закладів освіти. Процес обслуговування при наданні освітньої послуги пропонується розглядати у відповідністю із моделлю маркетингу послуг SERVACTION, як взаємодію контактного персоналу, кожного окремо взятого клієнта та інших клієнтів у матеріальному середовищі. Матеріальне середовище закладу освіти розглядається як сукупність трьох налагоджених систем: складових, пов’язаних із впровадженням в освіту досягнень НТП, естетичних складових та складових комфорту. Вимоги до персоналу пропонується класифікувати за двома основними ознаками: за професійними та особистими якостями. Організація процесу надання освітньої послуги розглядається у трьох площинах: процес інтерактивної взаємодії між контактним персоналом та клієнтами, організація процесу освіти в просторі і в часі, процес надання супутніх та додаткових послуг. Problems and perspectives of forming of competitive educational service, con-sidering the two markets: market of educational services and labor market are ana-lyzed. The main features of classical and innovational approaches to provision of education services are investigated and systematized. The existing disadvantages of the classical approach are filtered out, the ways of their elimination are proposed. The main advantages of the classical approach are highlighted and proposed to combine with innovative methods. The main stages of formation of marketing strategy of educational institutions are highlighted, the features of the strategy are analyzed. The features and factors of success of marketing-mix of educational institutions are formulated, taking into account the intangible component of the proposed product and specificities of education services. The marketing-mix of education service is proposed to consider as the totality of seven interconnected elements: the classical four and the additional three that are inherent in the field of intangible production. The description of each element is presented and the interrelation between them is investigated. The basic principles of forming of a successful marketing-mix of educational institutions are described. The process of servicing during the provision of educational service is proposed to be considered in accordance with the model of service marketing SERVACTION as the interaction between contact personnel, each individual client and other clients in the material environment. The material environment of educational establishment is considered as the totality of three debugged systems: components that are related to the implementation of NTP achievements in education, aesthetic components and components of comfort. The requirements for personnel are proposed to classify according to two main features: professional and personal qualities. The organization of the process of providing educational services is considered in three dimensions: the process of interaction between contact personnel and clients, organization of the educational process in space and time, the process of providing accompanying and additional services.Документ Маркетинг у галузях і сферах діяльності(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сферах матеріального та нематеріального виробництва, в тому числі у торговельній, туристичній сфері, в індустрії гостинності, у сфері народних ремесел та промислів, в банківській сфері та у сфері агробізнесу. Lecture Course is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the fields of material and non-material production, including in trade, tourism sector, in the hospitality industry, in the crafts and trades, banking and agribusiness.Документ Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності у сфері Інтернет-торгівлі(2018) Роженко, Христина Юріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються основні сучасні аспекти підвищення кнкурентоспроможності у сфері Інтернет-торгівлі. The main contemporary aspects of increasing the competitiveness of Internet commerce are considered.Документ Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування(2017) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні маркетингові підходи до надання послуг закладами харчування. Modern marketing approaches to supplying food services are considered.Документ Маркетингові підходи до формування конкурентоспроможної пропозиції клієнтам у сфері ритейл-послуг(2020) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядаються маркетингові аспекти формування конкурентоспроможної пропозиції у сфері послуг ритейлерів. Конкурентні переваги пропонується розподіляти на дві групи: переваги низького та високого порядку. Переваги низького порядку є менш стійкими і досягаються, зазвичай, за рахунок ефекту масштабу та можливості встановлення порівняно низьких цін. Переваги високого порядку полягають у формуванні дійсно цінної пропозиції клієнтам, яка б максимально враховувала їхні потреби, та забезпечувала довгострокову лояльність. Пропонується алгоритм формування конкурентоспроможної пропозиції у сфері ритейл-сервісу, який покликаний забезпечити стійкі конкурентні переваги ритейлера. Важливим етапом при цьому є аналіз ключових потреб та проблем клієнтів та, на цій основі, виявлення головної потреби та найбільш гострої проблеми, що стає базою для створення головної цінності. Після формування головної цінності пропонується розробити систему додаткових цінностей, які спрямовані не на вирішення ключової потреби клієнта, але є допоміжними компонентами, що підвищують клієнтську лояльність. При створенні головної цінності та системи додаткових цінностей слід враховувати ресурсні обмеження.The article considers marketing approaches to the formation of a competitive offer in the field of retailer services, based on identifying the basic needs of customers and the most acute problems on the way to meeting the basic needs. It is proposed to divide competitive advantages into two groups: low-order advantages and high-order advantages. Low-order advantages are less stable, easily replicated by competitors, and are usually achieved through a wide range, large volumes of procurement, active promotion, economies of scale, and the ability to set relatively low prices. Today, low price is not the main criterion of customer loyalty, so you need to consider not the concept of price, but the concept of value and focus on the formation of competitive advantages of high order. The advantages of a high order are the formation of a truly valuable offer to customers, which would take into account their needs, the main "pain" points in meeting these needs, and ensure long-term loyalty. The algorithm of formation of the competitive offer in the field of retail service which is called to provide steady competitive advantages of the retailer is offered. The first stages of the algorithm are "sketching" the client's portrait, modeling his life situation and creating a situational model. The next, very important, steps are the analysis of key needs and problems of clients and, on this basis, the identification of the main need and the most acute problem, still becomes the basis for creating the main value. After the formation of the main value, it is proposed to develop a system of additional values, which are not aimed at addressing the key needs of the client, but are ancillary components that increase customer loyalty. Additional values are designed to make the process of satisfying the main need more comfortable, to attract the customer (for example, a pleasant color scheme) or to allow him to save money (cashbacks, discount cards, etc.). Resource constraints should be taken into account when creating a core value and value system. The main resources should be directed to the formation of the main value, only then additional values are formed. The main value with a system of additional values form a competitive offer to customers in the field of retail services.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »