Перегляд за Автор "Чала, Катерина Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова:Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів I курсу напряму 6.050604 «Енергомашинобудування» З.Ф.Н.,I частина(2009) Оваденко, Руслана Емерівна; Чала, Катерина Михайлівна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки занглійської мови подають (згідно з вимогами програми вивчення англійської мови) різні види письмових завдань для закріплення знань із данного напряму.Документ Використання мультимедійних засобів для навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності майбутніх учителів англійської мови(2012) Чала, Катерина МихайлівнаРозглядаються актуальні питання широкого використання і доступності навчальної інформації різноманітного характеру завдяки засобам мультимедіа. Мультимедіа є важливим фактором, що впливає на перспективи розвитку та характер сучасного процесу навчання. Спеціалізовані програми навчального призначення стають елементом оснащення робочих місць та лабораторій учнів, важливим чинником підвищення професійної кваліфікації студентів, а також впливають на зростання інтересу до навчання. Investigating problems of widespread use and availability of various kinds of educational information through multimedia. Multimedia is an important factor in the future development and the nature of modern learning. Specialized programs for educational purposes are part of job accommodations and laboratories, an important factor in enhancing the skills of students, as well as the effect on the growth of interest in learning.Документ Використання нових інформаційних технологій в закладах освіти(2012) Чала, Катерина МихайлівнаВ статті проаналізовано стан інформатизації освіти в Україні, розглянуто компетентнісний підхід впровадження нових інформаційних технологій в педагогічні заклади освіти, окреслено проблеми, що виникають в педагогічній практиці викладачів при використанні комп’ютерно-орієнтованих засобів. Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає і система навчання. Нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет.Документ Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземних мов у ВНЗ(2009) Чала, Катерина Михайлівна; Чернік, О.В даний час в період швидкого інтегрування вітчизняної економіки в світове співтовариство, суттєво зростає потреба у всебічному розширенні знань та доскональному володінні іноземною мовою. Тому в навчальному процесі загострюються суперечності між зростаючим обсягом необхідної інформації, яку треба засвоїти студенту за обмежений термін часу, відведений на навчання, і існуючими традиційними методиками навчання. Це протиріччя може бути мінімізоване за рахунок інтенсифікації навчання з використанням сучасних інформаційних технологій.Документ Гносеологічний зміст термінології(2014) Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Дiлова англiйська мова : методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів 6 курсу всiх факультетiв та спеціальностей заочної форми навчання(РВЦ НУХТ, 2008) Чала, Катерина Михайлівна; Березовська, Ольга ВладиславівнаРозвиток та поліпшення заочної освіти має важливе значення в сучасних умовах для забезпечення держави висококваліфікованими спеціалістами. Поглиблення та поширення міжнародного співробітництва в різних галузях вимагає в сучасного випускника вищої школи практичного володіння іноземною мовою, що дозволяє своєчасно ознайомитись з новими технологіями та відкриттями в науці і техніці , сприяє встановленню контактів із зарубіжними фірмами та підприємствами. Особливiсть вивчення iноземноi мови при заочнiй формi навчання полягає в тому, що бiльша частина мовного матерiалу повинна пророблятися самостiйно.Документ Загальна характеристика методів навчання іноземних мов(2013) Власенко, Людмила Василівна; Чала, Катерина МихайлівнаУ статті описано основні методи навчання іноземних мов та дана їх загальна характеристика, розглянуто технології навчання, їх особливості у процесі вивчення іноземних мов. Розглядаються питання удосконалення методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Також дана коротка характеристика принципів та напрямів навчання, за допомогою яких здійснюється освітня мета. Описано декілька методів навчання: метод активізації можливостей, особистісно-діяльнісний метод, метод особистісно-орієнтованого навчання. Висвітлено мету навчання іноземної мови у ВНЗ, що дозволять реалізувати знання студентів, навички для розв’язання конкретних комунікативних завдань в реальних життєвих ситуаціях.Документ Збалансована система показників(2013) Овдій, Олена Василівна; Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Метод тестування та його функції(2014) Чала, Катерина Михайлівна; Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті описано метод тестування, при вивченні іноземних мов та дана його загальна характеристика, розглянуто технології навчання, особливості застосування тестів у процесі вивчення іноземних мов. Atesting method and general description of foreign languages technologies study are described in the article, feature of tests application are considered in the process of foreign languages study.Документ Мультимедійні засоби навчання іноземної мови у ВНЗ(2011) Чала, Катерина Михайлівна; Лук’янець, Галина ГеннадіївнаРозглядаються актуальні питання широкого використання і доступності навчальної інформації різноманітного характеру завдяки засобам мультимедіа. Мультимедіа є важливим фактором, що впливає на перспективи розвитку та характер сучасного процесу навчання. Спеціалізовані програми навчального призначення стають елементом оснащення робочих місць та лабораторій учнів, важливим чинником підвищення професійної кваліфікації студентів, а також впливають на зростання інтересу до навчання.Документ Оптимізація методів формування комунікативно-мовленнєвих умінь і навичок з іноземної мови(2012) Чала, Катерина МихайлівнаОднією з умов оптимізації методів навчання з розвитку мовленнєвих умінь і навичок виступає правильно побудована система вправ і завдань, через яку відбувається реалізація процесу мовлення. Осмислення особливостей неоднорідного мовленнєвого середовища дає підстави стверджувати, що вправи на розвиток мовлення мають відповідати етапам засвоєння знань і формування мовленнєвих навичок. Відповідно до цього такі вправи поділяють на групи.Документ Основи формування сучасної системи управління запасами на підприємствах харчової промисловості(2014) Овдій, Олена Василівна; Чала, Катерина МихайлівнаДля вирішення логістичних завдань використовується лінійне програмування, теорія черг, імітаційне моделювання, експертні оцінки, теорія управління запасами, мережеві моделі, теорія оптимального управління, методи прогнозування попиту. To solve logistics problems linear programming, queuing theory, simulation, expert evaluation, inventory control theory, network models, the theory of optimal control methods of forecasting demand are used.Документ Особливості інтерпретації тексту(2013) Чала, Катерина МихайлівнаГоловне завдання, яке стоїть перед тлумачем, полягає в досягнені адекватної трансформації тексту оригіналу в текст перекладу, не втрачаючи відповідного колориту. The main challenge facing the translator is to achieve an adequate transformation of the original text in the target text, without losing the appropriate color.Документ Проектна методика викладання іноземних мов як нової особистісно-орієнтованої технології(2016) Чала, Катерина МихайлівнаСучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, інтернет- ресурсів допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їх рівня навчання, схильностей. Modern educational technology such as training in collaboration, project methods, the use of new information technologies and Internet resources to help implement person-centered approach to learning, providing individualized and differentiated learning with regard to the students of their learning habits.Документ Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери(2014) Окопна, Яна Володимирівна; Чала, Катерина МихайлівнаУ статті представлено психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх праців-ників туристичної сфери. На основі аналізу наукової літератури визначено теоретичні передумови професійно орієнтованого навчання німецькою мовою як другою іноземною мовою після англійської. В межах дослідження зазначено особливості відбору навчального матеріалу для дистанційного навчання. Туристичну сферу визначено як специфічну сферу професійної іншомовної багатомовної діяльності. Туристическая сфера определена как специфическая сфера профессиональной иноязычной много¬язычной деятельности. The article is devoted to psycholinguistic foundations for the formation of professionally oriented foreign language communicative competence of future specialists in tourism industry. Through analysis of scientific literature theoretical preconditions of professionally oriented teaching in German as a second foreign language after English have been identified. Within the framework of the study peculiarities of teaching material selection for distance learning have been specified. The tourism sector has been defined as a specific field of professional foreign language multilingual activities.Документ Роль викладача у самовихованні студентів(2013) Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Роль комп’ютерних технологій у формуваннi комунiкативних навичок у процесi навчання iноземної мови(2015) Пільгуєва, Оксана Анатоліївна; Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Роль іноземної мови для фахівців сфери економіки(2015) Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Самостійна робота студентів при вивченні іноземної мови(НУХТ, 2012) Чала, Катерина МихайлівнаУ статті викладено необхідність застосування різноманітних форм самостійної роботи в системі сучасної вищої освіти. Проаналізовані основні умови відтворення самостійної роботи з метою індивідуалізації та диференціації процесу навчання. The necessity of application of different forms of independent work in the system of contemporary higher education is given in this article. The basic conditions of reproduction of independent work with the aim of individualization and differentiation of educational process have been analyzed.Документ Сучасні педагогічні технології у практиці викладання іноземних мов(2014) Чала, Катерина Михайлівна; Якименко, Олена Михайлівна