Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив стратегії трудових ресурсів на результати діяльності підприємства(2012) Івашко, С. О.; Івашко, В. О.; Слободян, Наталія ГеннадіївнаСтаття розглядає вплив ефективності використання трудових ресурсів на результати діяльності підприємства, а саме – обсяги виробництва продукції. На матеріалах ПрАТ «Обухівський молокозавод» визначені резерви зростання випуску продукції за рахунок покращення використання робочого часу та удосконалення системи організації праці.Документ Стратегія впровадження франчайзингу – прогресивний підхід до розвитку підприємств харчової промисловості(2009) Арутюнян, Самвел Володимирович; Слободян, Наталія ГеннадіївнаВстатті висвітлено можливості потенційного впровадження франчайзингу як стратегічного та прогресивного підходу до розвитку підприємств, зокрема харчової промисловості. Запропоновано основні етапи розробки стратегії для франчайзера.Документ Стратегічний аналіз конкурентних позицій(2008) Слободян, Наталія ГеннадіївнаСтаття розглядає методи аналізу конкурентних позицій підприємства та особливості їх використання щодо підприємств харчової промисловості, визначено принципові особливості формування конкурентних переваг.Документ Організація виробництва і збуту нових видів вітчизняних продуктів дитячого харчування лікувально-профілактичного призначення(2007) Медведенко, Олена Василівна; Слободян, Наталія ГеннадіївнаРинок дитячого харчування в Україні в останні роки розвивається прискореними темпами. Збільшення виробництва продукції лікувально-профілактичного призначення для дітей є стратегічним напрямком розвитку українського суспільства. Автори статті пропонують модель розвитку українського ринку дитячого харчування на основі організації виробництва і збуту нових видів продуктів та удосконалення системи управління і стимулювання.Документ Фінансова криза і розвиток франчайзингу в Україні(2010) Арутюнян, Самвел Володимирович; Слободян, Наталія ГеннадіївнаВстатті висвітлено можливості потенційного впровадження франчайзингу як стратегічного та прогресивного підходу до розвитку підприємств, зокрема харчової промисловості. Запропоновано основні етапи розробки стратегії для франчайзера.