Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Стан та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні та світі
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Анчифорова, Анастасія Сергіївна
    У статті наведено результати досліджень динаміки експортних та імпортних поставок алкогольних напоїв з та в Україну. Встановлено, що світовий алкогольний ринок стрімко набирає оберти. В свою чергу в Україні ситуація є протилежною. Виявлено, що, найбільш активно розвиваються товари міцної групи (особливо нішові). Досліджено площі засаджені виноградниками у провідник країнах-виробниках вина. Встановлено, що найбільше виноградників розташовано в Іспанії, на другому місці виноградники Франції, третьому – Італії. Саме щорічне зростання площ виноградників та темпів світового попиту на різні види вин сприяло особливо активному розвитку ринку вина в Європі. Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому. Серед виробників алкогольної продукції в Україні лідерами є «Баядера Груп», «Оболонь», «Carlsberg Україна», «САН ІнБев Україна» та Eastern Beverage Trading Україна. Визначено фактори впливу на стан ринку лікеро-горілчаної продукції. Досліджено динаміку зростання ставок акцизного податку на горілку і лікеро-горілчану продукцію. Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках алкогольної продукції. The article presents the results of research into the dynamics of export and import deliveries of alcoholic beverages from and to Ukraine. It has been established that the world alcohol market is rapidly gaining momentum. In turn, the situation in Ukraine is the opposite. It was found that the goods of the durable group (especially niche ones) are developing most actively. The areas planted with vineyards in the leading wine-producing countries were studied. It has been established that the largest number of vineyards are located in Spain, followed by vineyards in France and third in Italy. It was the annual growth of vineyard areas and the rate of global demand for various types of wine that contributed to the particularly active development of the wine market in Europe. The state of the market of alcoholic beverages of Ukraine was considered, structural shifts in it were analyzed. Bayadera Group, Obolon, Carlsberg Ukraine, SAN InBev Ukraine and Eastern Beverage Trading Ukraine are the leaders among producers of alcoholic products in Ukraine. Factors affecting the state of the liquor and vodka market were identified. The dynamics of growth of excise tax rates on vodka and liquor-vodka products were studied. The products that are
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Вовченко, Марина Леонідівна
    У статті наведено результати досліджень факторів конкурентоспроможності фірми, а саме визначено, що головними факторами є характер інноваційної діяльності, рівень продуктивності праці, ефективність управління, адаптивність, забезпеченість ресурсами, організація збуту продукції, частка ринку, яку займає фірма. Розглянуто способи формування конкурентних переваг, що залежать від системи чинників, які створюють сприятливе або несприятливе середовище для їх досягнення і утримання. Визначено базові стратегії конкуренції, а саме стратегію зниження витрат, стратегію диференціації, стратегію сегментування. Визначено, що суттєвим аспектом є вплив державного регулювання на конкурентоспроможність, Досліджено етапи оцінки та підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках. Проаналізовано напрямки, реалізація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства на зовнішніх ринках. The article presents the results of research of the factors of competitiveness of the firm, namely, it is determined that the main factors are the nature of innovation, the level of productivity, management efficiency, adaptability, resource availability, organization of sales, market share occupied by the firm. The ways of formation of competitive advantages depending on the system of factors that create favorable or unfavorable environment for their achievement and maintenance are considered Basic competition strategies, namely cost reduction strategy, differentiation strategy, segmentation strategy, are identified. It is determined that a significant aspect is the influence of state regulation on competitiveness, The stages of estimation and increase of competitiveness of enterprises in foreign markets are investigated. The directions, realization of which will allow to increase the competitiveness of the enterprise in foreign markets, are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро Андрійович
    У статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока та молочних продуктів
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Стеценко, Дмитро Олександрович
    Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока, проаналізовано обсяги виробництва молочної продукції, а також її географічну та продуктову структуру експорту й імпорту. Виявлено потенційні ринки збуту та окреслено можливі стратегії їх освоєння. Condition and tendency of domestic milk market is researched, production of dairy products, its geographical and product structure of export and import is analyzed. Potential markets and possible strategies for their development are outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Білошапка, Олена Володимирівна
    У статті проаналізовано сучасний стан ринку молочної продукції України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників молочної продукції у 2012-2016 рр. The article analyzes the current state of the dairy products market of Ukraine, identifies influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic dairy producers in 2012-2016
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку безалкогольних напоїв України
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна
    У статті проаналізовано сучасний стан ринку безалкогольних напоїв України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників безалкогольної продукції. The article analyzes the current state of the market of non-alcoholic beverages in Ukraine, determines the influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic producers of non-alcoholic products.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України
    (2020) Тюха, Ірина Володимирівна; Іванина, Владлен Олександрович
    Досліджено динаміку експортно-імпортних операцій України. Визначено питому вагу країн ЄС та СНД в експорті та імпорті товарів і послуг в торгівлі з Україною. Досліджено стан торгівельних стосунків з основними країнами-партнерами. Представлено географічну структуру експорту та імпорту товарів, проведено їх аналіз. Проведено аналіз структури експорту та імпорту за групами товарів, виявлено головні статті українського експорту та імпорту. Визначено, що в Україні останніми роками спостерігається від’ємне сальдо, що свідчить про відсутність більшості товарів на вітчизняному ринку, необхідних для забезпечення потреб населення, а розвиток української економіки на сьогодні спрямований на скорочення високотехнологічних виробництв і орієнтацію на випуск сировини для її переробки за кордоном. Показано роль України у світовій торгівлі та окреслено вектори її розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору
    (2016) Король, Анастасія Михайлівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    У статті розглядається стан світового та внутрішнього ринків молока України. Визначено ряд перешкод, з якими може зіштовхнутись вітчизняне підприємство при розширенні своєї експортної діяльності, та оптимальні шляхи їх подолання. The article describes the state of the world and domestic markets milk Ukraine. Determined number of obstacles which may encounter domestic company in expanding its export activities and the best ways to overcome them.
  • Ескіз
    Документ
    Стан ринку молока: світовий та вітчизняний аспект
    (2016) Тюха, Ірина Володимирівна; Козачок, Іван Андрійович
    У статті проаналізовано стан світового та українського ринку молока, визначено фактори впливу, а також запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників молочної продукції. A world and Ukrainian market of milk condition is analysed in the article, certainly factors of influence, and also the ways of development and realization of export potential of domestic producers of suckling products are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку експорту продукції АПК України
    (2018) Тюха, Ірина Володимирівна; Минко, Лілія Миколаївна
    У статті досліджено динаміку експортних поставок товарів з України у 2002-2018 рр. у вартісному виразі та відповідну частку продукції агропромислового комплексу в ньому; розглянуто географічну структуру експорту продукції АПК в розрізі ТОП-10 країн-імпортерів товарів з України та наведено індекси вартості українського експорту товарів з метою виділення найбільш перспективних напрямів освоєння зовнішнього ринку. Відзначено, що найбільшими темпами валютна виручка зросла від експорту товарів до Індії, Єгипту та Польщі. Для формування ефективної товарної структури українського експорту продукції АПК та реалізації можливостей експортного потенціалу країни, визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках аграрної продукції. Встановлено, що найбільшими обсягами валютної виручки характеризуються зерновi культури, насіння і плоди олійних рослин та залишки і відходи харчової промисловості; готові корми. Визначено недоліки існуючих структур та необхідність і можливості їх удосконалення. Зроблено акцент на тому, що формування структури має ґрунтуватися на загальній закономірності розвитку світової економіки, конкурентних перевагах, наявності реального високого попиту на товари, отриманні максимальної вигоди та еквівалентність міжнародного обміну товарами з урахуванням класифікації експортних товарів. Розглянуто чинники, що сприяють розвитку аграрної економіки країни та фактори, що перешкоджають збільшенню виробництва й нарощуванню експорту. Запропоновано перспективні напрями експорту агропромислової продукції на зовнішній ринок.