Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Інвестиційне моделювання стратегії розвитку сільськогосподарських підприємств регіону(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Котвицька, Наталія Миколаївна; Бойко, Д. С.У статті розглядаються методичні основи формування інвестиційної стратегії сільсько- господарських підприємств. Розглянуто передумови моделювання інвестиційної стратегії, що дозволяє мати уявлення про етапи розробки та реалізації інвестиційної стратегії, оцінку її ефективності. Розглянуто методи оцінювання ефективності інвестиційної стратегії в умовах визначеності економічного середовища сільськогосподарських підприємств регіону, такі як: метод чистої приведеної вартості (NPV); метод визначення строку окупності інвестицій (РР); метод оцінки внутрішньої норми прибутковості інвестицій (IRR); метод розрахунку коефіцієнта ефективності інвестицій (АRR). В умовах невизначеності економічного середовища сільсько- господарських підприємств регіону: метод кращого стану, модель оцінки капітальних активів (САРМ), концепція стратегічної чистої поточної вартості, тобто, спрощений метод дисконту- вання. Доведено необхідність формалізації обмежень і граничних умов моделі оптимальної інвес- тиційної стратегії, моделі як ефективного інструменту обґрунтування стратегічних планів роз- витку сільськогосподарського підприємства в умовах інформаційної невизначеності, що забез- печить підвищення ефективності впровадження інвестиційної стратегії. The article examines the methodological foundations of the formation of the investment strategy of agricultural enterprises. The prerequisites for modeling an investment strategy are considered, which allows you to have an idea of the stages of development and implementation of an investment strategy, as well as an assessment of its effectiveness. The methods of evaluating the effectiveness of the investment strategy in the conditions of certainty of the economic environment of the agricultural enterprises of the region are considered, such as: the method of net present value (NPV); the method of determining the investment payback period (RR); the method of estimating the internal rate of return on investments (IRR); the method of calculating the investment efficiency ratio (ARR). In the conditions of uncertainty of the economic environment of agricultural enterprises of the region: the method of the best condition, the model of assessment of capital assets (CARM), the concept of strategic net present value, i.e., the simplified method of discounting. The need to formalize the limitations and boundary conditions of the model of the optimal investment strategy, the model as an effective tool for substantiating strategic plans for the development of an agricultural enterprise in conditions of information uncertainty, which will ensure an increase in the effectiveness of the implementation of the investment strategy, is proved.Документ Просування продукції підприємств пивобезалкогольної галузі на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Тоболін, Олександр ВолодимировичУ статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено стратегії та методи просування. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Проведено аналіз ринку безалкогольних напоїв України та розглянуто конкуренти на зовнішньому ринку. Висвітлено процес просування продукції силами ПАТ "Оболонь". The article describes features of the strategy of products promotion in foreign markets. Strategies and methods of promotion were researched. It was determined that building promotion strategy requires an integrated approach and taking into account the specifics of doing business in specific countries. The analysis of the soft drink market in Ukraine was made and main competitors in the international market were considered. The article also depicts the process of product promotion of PJSC "Obolon".Документ Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2022) Болотіна, Ірина Миколаївна; Семенець, Марина ВікторівнаУ статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Визначено п’ять основних елементів для побудови стратегії просування продукції. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Доведено ,що питання розробки стратегії просування повинно розглядатися в контексті аналізу зовнішнього середовища підприємства. Визначено, що для розробки стратегії просування товарів на зовнішній ринок потрібно застосовувати: SWOT-аналіз; методи PEST-аналізу та «п’яти сил» М. Портера. Проведено аналіз ринку молочної галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ТОВ «Пирятинський сирзавод». Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства.Документ Теоретико-методологічні підходи до обгрунтування механізму управління економічною стійкістю підприємства(2011) Лотоцька, Світлана ВікторівнаВ статті досліджені питання забезпечення стійких тенденцій розвитку підприємств України шляхом подальшої розробки теоретичних, методичних та прикладних положень формування механізму забезпечення економічної стійкості розвитку підприємств з урахуванням галузевих особливостей та нинішнього стану зовнішнього середовища. Визначені основні елементи процесу формування економічної стійкості підприємства та розкрита їх суть. Науково обгрунтовані основні умови забезпечення стійкості сучасного підприємства.Документ Вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємств цукрової промисловості(2015) Британська, Наталія Натанівна; Бойко, Володимир ОлександровичУ статті досліджено основні фактори зовнішнього середовища, що впливають на діяльність підприємства цукрової галузі. Охарактеризовано сучасний стан цукрової промисловості України. Здійснено аналіз державного регулювання ринку цукру України. Розглянуто цінову ситуацію на ринку цукру. Висвітлено динаміку виробництва і споживання цукру, обсяги його імпорту й експорту в Україні. Запропоновано напрями підвищення ефективності діяльності підприємств цукрової галузі.Документ Інтелектуальний капітал як об’єкт економічної безпеки підприємства(2018) Іванюта, Тетяна Миколаївна; Водніцька, Є. О.Встановлено сутність та структуру інтелектуального капіталу, а також його роль і важливість з точки зору економічної безпеки підприємства. Розглянуті складові інтелектуального капіталу, їх зв’язок із зовнішнім середовищем, а також їх вплив на загальний стан економічної безпеки підприємства. В рамках дослідження сформовано основні етапи захисту інтелектуального капіталу в загальній системі економічної безпеки підприємства. Встановлено, що захист інтелектуального капіталу це багатоетапний процес, який вимагає узгодженості з політикою економічної безпеки, а також із стратегією розвитку підприємства. Доведено, що інтелектуальний капітал виходить за межі компанії і активно взаємодіє із зовнішнім середовищем. Тому для стійкої конкурентоспроможності підприємству слід сформувати, а також вдало поєднати людський, структурний і споживчий катали. The results of the work - the essence and structure of intellectual capital, and its role and importance from the point of view of economic safety of the enterprise are established. The components of intellectual capital, their connection with the external environment, and their influence on the general state of economic security of the enterprise are considered. Within the framework of the study, the main stages of the protection of intellectual capital in the general system of economic security have been formed. It is proved that intellectual capital protection is a multi-stage process that requires consistency with the policy of economic security, and with the strategy of enterprise development. Conclusions - It is proved that intellectual capital goes beyond the company and actively interacts with the external environment. Therefore, for a sustainable competitiveness, the enterprise should form, and also successfully combine human, structural and consumer capital.Документ Стратегічне управління підприємством в умовах кризи(2018) Вороніна, Алевтина Вікторівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна СергіївнаВиявлені переваги та недоліки стратегічного управління. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід використання стратегічного управління. Запропонована модель стратегічного управління підприємством в умовах кризи. We identified the advantages and disadvantages of strategic management. We have summarized domestic and foreign experience of use of strategic management. We proposed a model of strategic management in conditions of crisis.Документ Формування системи адаптивного стратегічного управління розвитком організації(2016) Вороніна, Алевтина Вікторівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна СергіївнаОдним із найважливіших напрямів забезпечення сталості економіки є розробка та впровадження ефективної системи адаптації до змін зовнішнього середовища підприємств, що сприятиме його стабільному функціонуванню на ринку, здобуванню конкурентних переваг, незважаючи на значні впливи політичних, економічних та соціальних чинників. Це актуалізує дослідження системи адаптивного стратегічного управління розвитком організацій. У статті виділено фактори адаптивного управління сучасним підприємством, визначено зміст та особливості поняття «адаптація», досліджено інструменти адаптації підприємства, розглянуто основні принципи побудови системи адаптивного управління підприємством, запропоновані етапи розробки системи формулювання методології стратегічного адаптивного управління, проаналізовано механізм формування стратегічної адаптації. Запропоновані заходи сприятимуть перетворенню організацій на систему, що здатна адекватно реагувати на виклики сучасності, інноваційне удосконалення менеджменту підприємств з метою його подальшого розвитку. One of the most important courses of economics sustainability is the development and implementation of effective system of enterprises adaptation to changes of external environment that will contribute to its smooth functioning on the market, obtaining competitive advantages, despite significant impact of political, economic and social factors. This study updates the adaptive strategic management of organization development system research. The article highlights the factors of adaptive management of modern enterprise, defines the content and features of term "adaptation", investigates company adaptation tools, examines the basic principles of adaptive management system construction, poses the phases of wording strategic methodology of adaptive management system development, analyzes the formation of strategic adaptation mechanism. The proposed measures will help to transform the organization into a system that is able to respond adequately to challenges of our time, the innovation of companies management with the aim of its further development is improved.Документ Розвиток підприємства та оцінка факторів, що на нього впливають(2016) Дунда, Світлана ПетрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи розвитку підприємства. Визначено характеристики, елементи, закони та джерела розвитку підприємства. Проаналізовано, що напрям та інтенсивність розвитку підприємства визначаються місією підприємства, яка є відображенням філософії і сенсу його існування. Доведено тісний зв'язок між розвитком підприємства та стратегією: стратегія визначає напрям розвитку. Визначено основні суб’єктивні та об’єктивні фактори, що впливають на розвиток підприємства. Об’єктивні фактори не залежать від внутрішнього стану підприємства: економічні, правові, політичні, науково-технічний прогрес, соціально-демографічні. Факторами мікрорівня є споживання продукції, конкурентоспроможність, ресурсозабезпеченість, інновативність галузі. Запропоновано визначати силу впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток підприємства на основі методики складання матриць. Сформульовано основні шляхи розвитку підприємств: саморозвиток; реструктуризація; інноваційний розвиток. In this article theoretical the basics of development of the enterprise are covered. Characteristics, elements, laws and sources of development of the enterprise are determined. It is analyzed that the direction and intensity of development of the enterprise are determined by its mission which is reflection of philosophy and a sense of its existence. Close connection between development of the enterprise and strategy is proved: strategy determines the direction of development. The major subjective and objective factors influencing development of the enterprise are determined. Objective factors don't depend on internal state of the enterprise: economic, legal, political, scientific and technical progress, social and demographic. Factors of micro-level are consumption of products, competitiveness, availability of resources, innovativeness of an industry. It is offered to determine force of influence of factors of the external environment on development of the enterprise on the basis of a technique of creation of matrixes. In article with the main ways of development of the enterprise are formulated: self-development; restructuring; innovative development.