Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Роль бенчмаркінгових досліджень в туристичній індустрії
    (2022) Матюшенко, Раїса Василівна
    В статті розглянуті теоретичні та мето- дичні питання й принципи формуван- ня маркетингової діяльності в туризмі та готельній галузі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарю вання. Розкрито теоретичне поняття технології бенчмар кінгових досліджень в туристичній індустрії, яка створює своєрідну аналогову базу, яка може бути еталонним об’єктом дослідження. The article deals with theoretical and methodological issues of marketing activity formation in tourism and the hotel industry on the basis of marketing theory and modern economic practice. The theoretical concept of the technology of benchmarking studies, is revealed.
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical and methodological approaches to the classification of competitive strategies of enterprises
    (2018) Strashynska, Larysa; Strashynskyi, Volodymyr
    Based on the theory of strategic marketing and management, the article deals with the classification of competitive strategies of enterprises. It is explored that the variety of strategies is quite significant, and their classification is sufficiently branched. It has been established that under present conditions there is no single theoretically grounded consistent point of view regarding the logical classification or even the correct selection and interconnection of certain types or types of competitive strategies of the enterprise into a holistic harmonic system. It is determined that the development of competitive strategies extends to a set of strategic actions in relation to rivals who carry out activities in strategic business areas of the company. It was found that enterprises tend to either neutralize rivals, or to use them for the purpose of strengthening their own positions, or to one and the other at the same time. It is substantiated that, depending on the circumstances, some companies target their actions to completely eliminate competitors, others - to isolate them from them, the third — to rapprochement with competitors, the fourth — to self-liquidation on favorable terms. The article discusses competitive strategies proposed as foreign ones (Johnson J., F. Kotler, M. Porter, Ries A., Strickland A., Thompson A., Trout J., Whitton R., C. Scho- les, A. Yudanov), as well as domestic scientists (Oborska S., Shershnyova Z.) in the field of strategic management and marketing, as well as the peculiarities of their approaches to the classification of strategies according to certain attributes. In this regard, based on the analysis of existing types of competitive strategies, a classification of competitive strategies that takes into account the level of competitive activity of the enterprise is proposed. Three main types of competitive strategies are distinguished: high level of competitive activity (advancing), with average competitive activity (defensive) and low level of competitive activity (simulation). It is substantiated that the proposed classification of competitive strategies is the most suitable for use in the practical activities of domestic enterprises. Зважаючи на теорію стратегічного маркетингу та менеджменту, в статті розглянуто класифікації конкурентних стратегій підприємств. Досліджено, що різноманіття стратегій є досить значним, а їх класифікація — достатньо розгалуженою. Встановлено, що в сучасних умовах не існує єдиної теоретично обґрунтованої несуперечливої точки зору щодо логічної класифікації або взагалі коректного виокремлення та взаємозв’язку певних видів чи типів конкурентних стратегій підприємства у цілісну гармонійну систему. Визначено, що розробка конкурентних стратегій поширюється на комплекс стратегічних дій стосовно суперників, які здійснюють діяльність у стратегічних галузях бізнесу компанії. З ’ясовано, що підприємства прагнуть або до нейтралізації суперників, або до їх використання з метою укріплення власних позицій, або до одного та іншого одночасно. Обгрунтовано, шо залежно від обставин одні підприємства спрямовують свої дії на повне усунення конкурентів, інші — на відособлення від них, треті — на зближення з конкурентами, четверті — на самоліквідацію на вигідних умовах. Розглянуто конкурентні стратегії, запропоновані як зарубіжними (Дж. Джонсон, Ф. Котлер, М. Портер, Е. Райс, А. Стрікланд, А. Томпсон, Дж. Траут, Р. Уіттінгтон, К. Шоулз, А. Юданов), так і вітчизняними вченими (С. Оборська, З. Шершньова) у галузі стратегічного менеджменту і маркетингу, а також особливості їх підходів до класифікації стратегій відповідно до певних ознак. У зв’язку з цим, на основі проведеного аналізу існуючих видів конкурентних стратегій, запропоновано класифікацію конкурентних стратегій, яка враховує рівень конкурентної активності підприємства. Виділено три основних типи конкурентних стратегій: з високим рівнем конкурентної активності (наступаючі), із середнім рівнем конкурентної активності (обороняючі) та з низьким рівнем конкурентної активності (імітаційні). Обгрунтовано, що запропонована класифікація конкурентних стратегій є найбільш прийнятною для використання в практичній діяльності вітчизняних підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства
    (2014) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентные стратегии поведения агентов на локальном рынке как база формирования стратегий развития промышленных предприятий
    (2009) Репич, Татьяна Анатольевна
    В статье рассматривается эволюционный подход для определения конкурентных стратегий поведения экономических агентов. Конкурентная стратегия определяется как прохождение некоторой модели поведения, адаптированной к условиям существования, в которых соединятся прямая конкуренция, стресс и нарушения разнообразной степени интенсивности. В результате влияния внешней среды на локальном рынке пищевых продуктов страны не только эксплерентная стратегия, а и все другие перемещаются в сектор высокой интенсивности нарушений внешней среды. The article discusses the evolutionary approach to determine the competitive strategies of behavior of economic agents. Competitive strategy is defined as the passage of certain behaviors, adapted to the conditions of existence, which is connected direct competition, stress and disturbance varied intensity. As a result, the influence of the external environment on the local market food products not only country ruderal strategy, and move all the other sectors in the high-intensity disturbances ambient
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах кризи
    (2009) Тюха, Ірина Володимирівна
    Визначено сутність та розроблено алгоритм побудови ефективної конкурентної стратегії підприємства, а також розглянуто вимоги до конкурентних стратегій в умовах кризової економіки. Certainly essence and the algorithm of construction of effective competition strategy of enterprise is developed, and also requirements are considered to competition strategies in the conditions of crisis economy.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні підходи до класифікації стратегій суб’єктів господарювання на ринку
    (2013) Страшинська, Лариса Володимирівна
    У статті виявлено основні підходи до типологізації стратегій, виділено основні критерії їх класифікації та уточнено класифікацію альтернативних стратегій підприємств на ринку. The basic approaches to types of strategies are detected, highlighted the main criteria for its classification and refined classification of alternative enterprise strategies on the market.
  • Ескіз
    Документ
    Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості
    (2006) Суха, Ірина Василівна
    Розглянуто значення стратегічного планування на підприємствах, проаналізовано конкурентні стратегії молокопереробних підприємств України. The meaning of strategic planning in the enterprises is considered. Competitive strategies of the dairy enterprises of Ukraine are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна; Грецька, Г. А.
    У статті розглянуті методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій. Обґрунтована мотивація конкурентної поведінки підприємства, охарактеризовані чинники, які знаходяться в основі формування стійкої конкурентної позиції підприємства на ринку, визначені методи та інструменти, за допомогою яких підприємства досягають конкурентних переваг на ринку, запропонована програма дій щодо реалізації конкурентної стратегії в системі управління підприємством. The article describes the methodological approaches to the process of developing and implementing competitive strategies. Reasonable motivation of enterprise competitive behavior is grounded, described factors that are the basis for the formation of a stable competitive position on the market, certain methods and tools are defined by which companies achieve competitive advantage in the market, the program of action is proposed to implement competitive strategies in the management of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Консолідація капіталу як інструмент конкурентної стратегії суб’єктів світового ринку авіабудування
    (2010) Матвєєв, В'ячеслав Васильович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У статті досліджено застосування консолідації капіталу, як інструмента конкурентної стратегії, провідними виробниками на світовому ринку авіабудування.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення стратегії консолідації капіталу в авіабудівельній галузі України
    (2010) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У статті надано практичні рекомендації щодо удосконалення стратегії консолідації капіталу в авіабудівельній галузі України.