Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Прибуток, як джерело фінансування інноваційно-інвестиційної діяльності агропромислових підприємств(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Левченко, Юлія Григорівна; Кунов, МаксимУ статті розглянуто прибуток агропромислових підприємств, як джерело фінансування інноваційно-інвестиційної діяльності. Обгрунтовано, що ефективність інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства залежить, насамперед, від виду інновацій, сфери застосування та очікуваних наслідків, обсягів витрат, пов’язаних з їх появою, реальних наслідків інвестування капіталу, зокрема прибутку. Проаналізовано стан сільського господарства України за 2017-2021 роки за показниками: капітальні інвестиції у сільське господарство; частка підприємств, які одержали прибуток; частка підприємств, які одержали збиток; чистий прибуток; розмір чистого прибутку на 1 с.-г. підприємство; рівень рентабельності діяльності; рівень рентабельності діяльності по економіці в цілому.Документ Визначення впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Рябенко, Володимир Володимирович; Матус, Назар ВолодимировичУ статті представлено результати визначення впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств як економічних систем шляхом побудови рівняння тренду впливу інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств Київської області. Обгрунтовано значення інвестиційної діяльності для формування ефективності функціонування аграрних підприємств. Наведено класифікацію механізмів залучення інвестицій за наступними класифікаційними ознаками: за методом залучення інвестицій; за інвестором; за видом інвестицій; за видом підприємства. Досліджено вплив інвестиційної діяльності на ефективність функціонування аграрних підприємств на прикладі окремих суб'єктів господарювання Київської області за період 2017-2021 рр., для чого використано метод найменших квадратів для побудови рівняння тренду впливу показників, що обумовлюють інвестиційну діяльність аграрних підприємств.Документ Основні форми та методи державного регулювання інвестиційної діяльності(2011) Нікіфоряк, Л. С.Розглянуто основні форми та методи державного регулювання інвестиційної діяльності та основні джерела формування інвестиційних ресурсів регіону. Визначено основні проблеми державної інвестиційної політики у формуванні інвестиційних ресурсів на регіональному рівні. Обґрунтовано необхідність подальшого вдосконалення механізму державного регулювання регіональних інвестиційних процесів для активізації інвестиційної діяльності.Документ Факторний аналіз ефективності регіональних процесів розвитку виробництва(2020) Ткаченко, Ольга Миколаївна; Жебка, Валентин Володимирович; Жебка, Володимир ВалентиновичУ статті досліджено агропромисловий комплекс (АПК) та визначено його основні задачі та стратегічні цілі. Встановлено необхідність розробки методики стратегічної сегментації агропромислового виробниц- тва регіону, результатом якої є розподіл усієї господарської діяльності на стратегічно важливі однорідні за певними ознаками напрямки. Визначено роль оптимізації потреби і розподілу інвестицій за різними формами власності. Проаналізовано різноманітні методики оцінювання інвестиційної привабливості підприємств, в ос- нові яких лежить інтегральна оцінка використання інвестицій підприємствами різних форм власності. Під час дослідження встановлено, що більша частина інвестицій використовується на підтримку досягнутих обсягів виробництва. Для оцінки економічної ефективності розроблено алгоритми інвестиційної привабливості підпри- ємств на основі методів кластерного аналізу, тобто методів багатовимірної класифікації. Оцінка ефективності власної діяльності, управлінських рішень, витрат аграрних ресурсів тощо свід- чить, що зміни у необхідних вимогах до підприємства призвели до повного припинення окремих видів господарської діяльності.Документ Анализ динамики инвестиционной активности в Украине(2012) Дука, Анастасия ПетровнаРассмотрены особенности формирования и использования инвестиций в Украине. Проанализированы инвестиции по направлениям их освоения и структуре источников финансирования. Проведено сравнение использования внутренних и внешних источников финансирования инвестиций. Отражен общий характер динамики привлечения иностранных инвестиций в экономику. The features of the formation and use of investments in Ukraine are considered. The investments in the directions of their development and the structure of the sources of financing were analyzed. The use of internal and external sources of investment financing is compared. The general character of the dynamics of attracting foreign investments into the economy is reflected.Документ Інформаційне забезпечення системи інвестиційної безпеки підприємств(2017) Басюк, Тетяна ПетрівнаУ статті розглянуто етапи створення системи моніторингу інвестиційної діяльності підприємства як основи інформаційного забезпечення його інвестиційної безпеки. Акцентовано увагу на тому, що система моніторингу повинна забезпечувати отримання двох блоків інформаційних показників:1) необхідних для розробки і прийняття інвестиційних рішень на підприємстві; 2) необхідних для аналізу в ході реалізації прийнятих інвестиційних рішень. Зазначено які саме показники потрібно отримувати із зовнішніх та внутрішніх джерел. In the article the stages of creation of the monitoring system of investment activity of the enterprise as the basis of information support of its investment safety are considered. The attention is paid to the fact that the monitoring system should provide two blocks of information indicators: 1) necessary for the development and adoption of investment decisions in the enterprise; 2) necessary for analysis in the course of implementation of investment decisions taken. It is indicated which indicators should be obtained from external and internal sources.Документ Роль інвестиційного маркетингу у ринковій діяльності підприємств та фірм(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана АнтонівнаУ роботі розглядаються сутнісні характеристики поняття інвестиційного маркетингу як специфічного виду маркетингу та як управління інвестиціями з урахуванням стану і вимог ринку, загроз та можливостей зовнішнього оточення й перспектив задоволення споживчих потреб. Аналізується взаємозв’язок інвестиційного маркетингу із споживчим маркетингом в аспектах задоволення потреб сегментів та забезпечення вхідних ресурсів. Досліджуються складові інвестиційного маркетингу як специфічної форми діяльності на ринку та його роль у забезпеченні ефективної роботи підприємств та фірм, зокрема аналізується взаємозв'язок між вивченням інвестиційного ринку і прийняттям якісних інвестиційних рішень з одного боку, та успішним функціонуванням на споживчому ринку, зміцненням конкурентних позицій з іншого. Розглядається роль інвестиційного та споживчого маркетингу при обґрунтуванні проектів. Досліджується взаємозв’язок між економічним та маркетинговим обґрунтуванням проектів. The paper examines the essential characteristics of the concept of investment marketing as of the specific type of marketing and of the investment management, considering market's condition and requirements, threats and opportunities of the external environment and the perspectives of consumers needs' satisfaction. The interconnection between investment and consumer marketing in the aspects of satis-faction of the segments' needs and providing of the inputs is analyzed. The compo-nents of investment marketing as of the specific form of market activity and it's role in the insurance of effective work of enterprises and firms are investigated, in particular the interconnection between observing of investment market and adopting of high-quality investment solutions on one side, and successful functioning on consumers market, strengthening the competitive positions on the other, is analyzed. The role of investment and consumers marketing in projects' substantiation is examined. The interconnection between marketing and economical projects' substantiation is investigated. The understanding of consumers needs is considered as the main factor of successful activity on the market. The significance of marketing environment examining is regarded. External threats and opportunities, internal strengths and weaknesses are viewed as the factors that must be taken into consideration while evaluation of projects. The investment market is considered as the second, parallel market, which must be investigated by enterprises. Insurance of investment risks is regarded as the part of investment marketing process.Документ Attraction of foreign investment to Ukraine: problems and solutions(2013) Khamutovska, IrinaThe study focuses on the problems involved in attracting foreign investment to Ukraine and some suggestions to their solution, based on the country’s economic potential. The role of foreign investments is investigated in the system of financial provision of the Ukrainian economy.Документ Передумови інвестиційно-інноваційного розвитку підприємства(2014) Михайленко, Ольга ВалеріївнаВ статті розглянуті проблеми економічного розвитку підприємств та організацій із визначенням факторів, що впливають на вибір напрямку та шляхів розвитку суб’єктів господарювання. Автором визначені основні фактори впливу на розвиток економіки в цілому та промисловість, як основну її складову, на інноваційній основі, визначені сучасні тенденції розвитку підприємства для визначення стратегічних напрямків розвитку в майбутньому. This article deals with the problem of economic development of businesses and organizations from the definition of the factors influencing the choice of direction and ways of entities. The author identifies the key factors influencing the development of the overall economy and the industry as its main component, based on the innovative identified current trends in the enterprise to identify strategic directions of development in the future.Документ Методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства(2012) Стахурська, Світлана Антонівна; Романюк, Олександр ВалентиновичРозглянуто сутнісні характеристики та об’єктивна необхідність інвестування підприємства, уточнено економічну сутність категорії "інвестиційна привабливість підприємства", доповнено основні складові інвестиційної при-вабливості підприємства та розроблена послідовність оцінки інвестиційної при-вабливості підприємства. Інвестиційна привабливість підприємства розглядається як економічна категорія, що характеризує усі аспекти внутрішньої та зовнішньої діяльності підприємства з позиції можливості та доцільності вкладання капіталу інвестором в об’єкт інвестування з метою досягнення компромісу ін-тересів обох сторін, примноження прибутку та досягнення соціального ефекту. До основних складових інвестиційної привабливості, окрім загально прийня-тих, віднесено стадію життєвого циклу підприємства, внутрішньо генерований гудвіл, прогноз основних показників діяльності підприємства. Послідовність оцінки інвестиційної привабливості пропонується наступна: збір та опрацюван-ня загальної інформації про підприємство, визначення стадії життєвого циклу підприємства, аналіз показників фінансової надійності, аналіз фінансового стану, прогнозування основних показників діяльності, оцінювання та моніторинг величини гудвілу. Розроблені методичні підходи дозволять більш обґрунтовано здійснювати оцінку інвестиційної привабливості підприємства та підвищити ефективність інвестиційних вкладень. Are considered essential characteristics and objective necessity of investing en-terprises, refined economic substance "investment attractiveness of enterprises," added main components of investment attractiveness and developed the sequence of evaluation of investment attractiveness of enterprises. The investment attractiveness of enterprises is considered as the economic category, which characterizes all aspects of internal and external enterprise's activity dealing with opportunity and expediency of capital investment in the investment object with the aim of achievement of compromise of both sides' interests, profits maximizing and achievement of social effect. Besides generally accepted elements, the stage of enterprise's life cycle, internal generated goodwill, prognosis of main indexes of enterprise's activity are related to the essential elements of investment attractiveness. The sequence of investment attractiveness estimation is proposed to be the next: collecting and treatment of general information about enterprise, enterprise's life cycle stage determining, analysis of indexes of finance reliability, analysis of finance status, prognosis of main indexes of activity, estimation and monitoring of goodwill's size. The me-thodical approaches, which are worked out, allow to make more grounded the estimation of enterprise's investment attractiveness and to raise the effectiveness of investment.