Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Psychological characteristics of university applicants` groups(2021) Chugaeva, NataliyaIn the article is shown the result of empirical research of groups of applicants on the criterion of combining indicators of their social development as a collective subject of educational activity and applicant learning success was the derivation of empirical typology of effective and ineffective tutors (total four types: effective, pseudo-effective, formally effective and ineffective). У статті показано, що результатом емпіричного дослідження груп здобувачів за критерієм поєднання показників їх соціального розвитку як колективного суб’єкта навчальної діяльності та успішності навчання абітурієнтів стало виведення емпіричної типології ефективних і неефективних наставників (всього чотири типи: ефективні, псевдо-ефективний, формально ефективний і неефективний).Документ Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника(2012) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті розглядаються особливості освітньої соціалізації студентів в контексті загального поняття про соціалізацію. Розроблено модель освітньої соціалізації студента як презентацію соціалізуючої діяльності педагога-наставника. Висвітлено використання диференційно-індивідуального підходу в роботі наставника зі студентами.Документ Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.Документ Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів(2010) Власова, О. І.; Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.Документ Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.Документ Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації(2010) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.