Тези доповідей ІПДО

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8449

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології та тренди в сфері гостинності сьогодення
    (2023) Михайлов, Богдан Володимирович; Кузьмін, Олег Володимирович
    У статті описано сутність поняття «сучасні тенденції», визначено її значимість для підприємств сфери гостинності та ресторанного бізнесу. Досліджено тенденції впровадження нових технологічних процесів та інноваційних підходів у сфері готельно-ресторанного бізнесу України. Проаналізовано перелік переваг для підприємств які входять до сфери гостинності, таких як зменшення затрат часу при організації обслуговування, створення нових видів продуктів у сфері гостинності які будуть спонукати сталий розвиток у сфері при чесній конкуренції. Проаналізовано, що аналіз сучасних тенденцій, використання інновацій є основою формування конкурентних переваг підприємств готельно-ресторанного господарства за такими ключовими сферами, як сучасна національна кухня, не класичний а клієнт орієнтовний сервіс, атмосфера яка доповнює потреби споживача. The article describes the essence of the concept of «modern trends», defines its importance for enterprises in the field of hospitality and restaurant business. Trends in the introduction of new technological processes and innovative approaches in the sphere of hotel and restaurant business of Ukraine were studied. The list of advantages for enterprises in the field of hospitality is analyzed, such as reducing time spent on organizing service, creating new types of products in the field of hospitality that will encourage sustainable development in the field of fair competition. It was analyzed that the analysis of modern trends, the use of innovations are the basis of the formation of competitive advantages of hotel and restaurant enterprises in such key areas as modern national cuisine, not classical but client-oriented service, an atmosphere that complements the needs of the consumer.