Тези доповідей ІПДО

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8449

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 121
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні фактори енергоефективності цукрового заводу
    (2019) Василенко, Сергій Михайлович; Штангеєв, Костянтин Остапович; Кухар, Володимир Миколайович
    Наведено аналіз технологічних факторів у цукровому виробництві для послідовних етапів реконструкції цукрового заводу з метою підвищення ефективності тепло споживання.
  • Ескіз
    Документ
    Термічні ефекти при уварюванні утфелів цукрового виробництва
    (2015) Штангеєв, Костянтин Остапович; Скорик, Костянтин Дмитрович; Штангеєв, Валерій Остапович; Кухар, Володимир Миколайович
    При уварюванні утфелів значну роль відіграють фізико-хімічна та гідростатична температурні депресії. Виходячи із їх аналізу сформульовані основні вимоги до конструкцій вакуум-апаратів.
  • Ескіз
    Документ
    Комплекс взаємоузгоджених тепло-технологічних заходів – основа енергетичної ефективності цукрового виробництва
    (2015) Василенко, Сергій Михайлович; Кухар, Володимир Миколайович; Штангеєв, Костянтин Остапович
    Реконструкція цукрових заводів повинна супроводжу-ватися комплексом енергозберігаючих заходів.Окрім того, реконструкція повинна супроводжуватися впровадженням нових технологічних процесів отримання цукровмісних продуктів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання інформаційних технологій в системі післядипломної освіти
    (2024) Петренко, Олександр Якович
    Розглянуто досвід кафедри інформатики Інституту післядипломної освіти (ІПДО) Національного університету харчових технологій (НУХТ) щодо впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації викладачів із використанням можливостей платформи дистанційного навчання Microsoft 365 for Education та особливостей застосування технологій дистанційного навчання в системі післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Кінетика теплового потоку на поверхні тістових заготованок хлібобулочних виробів під час випікання
    (2024) Дудко, Сергій Дмитрович
    Зроблений аналіз кінетичних кривих теплового потоку на поверхнях тістової заготованки під час випікання хлібобулочних виробів, отриманих О. Лісовенком за допомогою мініатюрних датчиків теплового потоку. Надані пояснення виявленого О. Лісовенком феномену щодо наявності локальних екстремумів у кривої теплового потоку на відкритій поверхні тістових заготованок у першій третині тривалості випікання. Показано, що ці екстремуми є наслідком змін електрорушійної сили, що генерується датчиком, а не змінами власне теплового потоку. Висловлена думка, що криві кінетики падаючого теплового потоку мають бути гладкими, позбавленими локальних мінімумів і максимумів.
  • Ескіз
    Документ
    Спрощений підхід до впровадження системи HAACP для HoReCa
    (2024) Блохіна, Ганна Сергіївна
    Представлені основні вимоги до дотримання правил харчової безпеки для закладів HoReCa для участі у конференції «Промисловість та крафт для HoReCa в туризмі: досвід, проблеми, інновації» - 2024р у збірнику матеріалів конференції. Розглянуто особливості застосування вимог системи ХАССП на всіх підприємствах харчової галузі, а також проведення внутрішнього аудиту на підприємствах та опис необхідних дій при впровадженні цієї системи
  • Ескіз
    Документ
    Проблема недобросовісної конкуренції в аспекті цифровізації економіки
    (2024) Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Бутнік-Сіверський, Сергій Олександрович
    Розглядається юридична природа недобросовісної конкуренції, нормативно-правові акти, що регулюють питання конкуренції та потребу їх змін у зв’язку з подальшою цифровізацією економіки. Визначено позиції поглибленого дослідження недобросовісної конкуренції при цифровізації економіки, як нове явище
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, що можуть обумовлювати недобросовісну конкуренцію в умовах цифровізації
    (2024) Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович
    Розглянуто недобросовісну конкуренцію, причини її прояву, чинники, що зумовлюють її поширення, статистику видів справ у спорах щодо об’єктів інтелектуальної власності. Наведено фактори та їх види, що обумовлюють можливе зростання проявів недобросовісної конкуренції в умовах цифровізації та наведено приклад ринку е-комерції, який стає все більш і більш перенасиченим, що впливатиме на рівень контролю проявів недобросовісної конкуренції
  • Ескіз
    Документ
    Інтенсивність інноваційного розвитку – прискорювач трансферу технологій
    (2024) Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Бутнік-Сіверський, Сергій Олександрович
    У статті розглядається інтенсивність інноваційного розвитку як один з інструментів прискорення трансферу технологій, що сприяє збільшенню розповсюдження нових наукових та техніко-технологічних досягнень; акцентується увага на змісті передачі технології, напрямах розробки інструментів трансферу технологій, сфері новітніх технологій, де головним об’єктом трансферу технологій є права інтелектуальної власності, а також на створенні, розвитку та підтримці інноваційно-інтелектуального середовища; розглядається інтенсивність інноваційного розвитку як прискорювача трансферу технологій, з урахуванням його функцій, та впровадження організаційних форм в інноваційно-інтелектуальному середовищі
  • Ескіз
    Документ
    The role of PR in the restaurant business: impact and opportunities
    (2024) Kuzmin, Oleg; Polyovyk, Volodymyr; Niemirich, Oleksandra; Mikhailov, Bohdan; Yavorska, Oksana; Bulakh, Olena
    В тезах доповіді досліджується роль і значення зв'язків з громадськістю (PR) у ресторанному бізнесі. У ньому обговорюються виклики, з якими стикається сучасний ресторанний бізнес, і підкреслюється, як такі PR-технології, як організація заходів, взаємодія зі ЗМІ та управління соціальними мережами, можуть сприяти успіху та розвитку закладів. Дослідження підкреслює необхідність постійного вдосконалення та адаптації PR-стратегій для ефективного реагування на мінливі споживчі вподобання, посилення конкуренції та попиту на здорову та екологічну їжу. Воно також підкреслює важливість аналізу зворотного зв'язку з клієнтами та моніторингу реакції аудиторії для оцінки ефективності PR-стратегій. Виявлено, що позитивний імідж ресторану, досягнутий за допомогою PR, привертає увагу клієнтів, формує довіру споживачів, ефективно управляє кризовими ситуаціями та сприяє розвитку партнерських відносин. Результати дослідження підкреслюють важливість PR у ресторанному бізнесі та наголошують на необхідності стратегічного PR-планування та реалізації для досягнення успіху на конкурентному ринку