Тези доповідей ІПДО

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8449

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    The role of PR in the restaurant business: impact and opportunities
    (2024) Kuzmin, Oleg; Polyovyk, Volodymyr; Niemirich, Oleksandra; Mikhailov, Bohdan; Yavorska, Oksana; Bulakh, Olena
    В тезах доповіді досліджується роль і значення зв'язків з громадськістю (PR) у ресторанному бізнесі. У ньому обговорюються виклики, з якими стикається сучасний ресторанний бізнес, і підкреслюється, як такі PR-технології, як організація заходів, взаємодія зі ЗМІ та управління соціальними мережами, можуть сприяти успіху та розвитку закладів. Дослідження підкреслює необхідність постійного вдосконалення та адаптації PR-стратегій для ефективного реагування на мінливі споживчі вподобання, посилення конкуренції та попиту на здорову та екологічну їжу. Воно також підкреслює важливість аналізу зворотного зв'язку з клієнтами та моніторингу реакції аудиторії для оцінки ефективності PR-стратегій. Виявлено, що позитивний імідж ресторану, досягнутий за допомогою PR, привертає увагу клієнтів, формує довіру споживачів, ефективно управляє кризовими ситуаціями та сприяє розвитку партнерських відносин. Результати дослідження підкреслюють важливість PR у ресторанному бізнесі та наголошують на необхідності стратегічного PR-планування та реалізації для досягнення успіху на конкурентному ринку
  • Ескіз
    Документ
    Implementation of the food safety management system
    (2023) Holoskov, Konstantin; Kuzmin, Oleg; Mikhailov, Bohdan
    The abstracts of the report analyze the implementation of the HACCP system, which supports the reputation of the manufacturer of a high-quality and safe food product, facilitates inspection by regulatory bodies and promotes international trade, increasing the confidence of buyers. У тезах доповіді проаналізовано впровадження системи HACCP, що підтримує репутацію виробника якісного та безпечного харчового продукту, полегшує перевірку контролюючими органами та сприяє міжнародній торгівлі, підвищуючи довіру покупців.