Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративні ціннісні імперативи в індустрії гостинності
    (2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні засади формування програм корпоративної соціальної відповідальності
    (2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності
    (2016) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    У сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастрономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція інтелектуальної нерухомості в проектуванні закладів розміщення
    (2012) Миць, Юлія Василівна; Басюк, Дарія Іванівна
    Готельний бізнес - одна з більш інноваційних, енергоємних і постійно удосконалюються галузей. Успіх розвитку готельного бізнесу, на прикладі окремо взятого готелю або готельного комплексу, залежить від наступних складових: комфортабельності, грамотної організації внутрішньої інфраструктури та рівня технічної оснащеності будівлі. Мабуть, в питанні підвищення комфортабельності готелю, лідируюче місце займає рівень технічної оснащеності будівлі і можливість подальшого застосування інноваційних технологій. Hospitality - one of the more innovative, energy-intensive industries and constantly improving. The success of hospitality, the example of a single hotel or hotel, depends on the following components: comfort, competent organization of internal infrastructure and technical equipment of the building. Apparently, the issue of increasing the comfort of the hotel, takes place leading level of technical equipment of buildings and the possibility of further use of innovative technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи та принципи впровадження інноваційних технологій в готелі
    (2013) Терещук, Іванна; Басюк, Дарія Іванівна
    Однією із найбільш динамічних сфер обслуговування є індустрія гостинності. Готельний бізнес багатоплановий, а управління ним – складне трудомістке завдання, що вимагає нових технологій управління. Управління будь-яким бізнесом сьогодні неможливе без активного використання інновацій в сфері інформаційних технологій та стрімким проникненням в усі сфери життя суспільства, персональних комп’ютерів і Інтернету.
  • Ескіз
    Документ
    Hospitalitynetwork-інноваційна технологія туристичних подорожей
    (2013) Басюк, Дарія Іванівна
    Hospitality Network (Hospitalitynetwork) - an association of people offering to stay at home to other members of this community. The idea of ​​hospitality exchange was implemented in 1949, the international non-profit service ServasOpenDoors, whose mission formulated as "world peace". The next year there was a service «Intervac», the priority of which were cheap trip. With the advent of the Internet number and variety of these specialized sites increased, the most popular are : CouchSurfing, HospitalityClub, Bewelcome, Placetostay, Flatjump. In addition to universal networking association are targeted to specific groups of people: bicyclists (WarmShowers), Esperanto (PasportaServo).