Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Формування патріотичного світогляду студентської молоді в учасних умовах
    (2009) Башта, Анатолій Володимирович; Штефан, Євгеній Васильович
    В статті авторами підкреслюється важливість формування патріотизму, почуття національної гідності у студентської молоді у процесі викладання інженерних та технічних дисциплін на прикладах результатів діяльності видатних вчених України, їх наукових відкриттів і досягнень, реальних конструкцій, апаратів та винаходів. In the article the authors emphasize the importance of patriotism, a sense of national pride in students while teaching in technical and engineering disciplines using examples of performance of outstanding scientists of Ukraine, their discoveries and achievements, real structures, vehicles, buildings, inventions.
  • Ескіз
    Документ
    Дія високотемпературного газового середовища на короткочасну повзучість молібдену
    (2007) Башта, Анатолій Володимирович
    У цій роботі повзучість зразка молібдена вивчається при високотемпературному газовому середовищі і при однорідному статичному навантаженні. Типова поведінка молібдену досліджується в різній концентрації газового середовища. В результаті асимптотична поведінка молібдену визначається в першому наближенні до вищезазначених умов. In this work the creep of molybdenum sample is studied in high-temperature gaseous medium under homogeneous static load. The typical behavior of molybdenum is investigated for different concentration of gas corrosive medium. As a result the asymptotic behavior of molybdenum is determined in a first approximation for the above-mentioned conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології електронної підтримки навчального процесу
    (2008) Штефан, Євгеній Васильович; Башта, Анатолій Володимирович
    В роботі наголошується на актуальності впровадження у навчальний процес новітніх інформацйних технологій, що базуються на сучасних комп'ютерних технологіях з використанням мультимедійних технічних засобів. Показано, як такі навчальні технології використовуються при вивченні студентами інженерних дисциплін та основні проблеми, що виникають при цьому. The paper emphasizes actuality of implementation of new information technologies based on modern computer technology with multimedia technology into the learning process. We show how these technologies are used in the training of students studying engineering disciplines and key problems arising in this process.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-практична діяльність особистості як форма патріотичного виховання молоді
    (2008) Башта, Анатолій Володимирович; Штефан, Євгеній Васильович
    Aвторами підкреслюється важливість формування патріотизму, почуття національної гідності у студентської молоді у процесі викладання інженерних та технічних дисциплін на прикладах результатів діяльності видатних вчених України, їх наукових відкриттів і досягнень, реальних конструкцій, апаратів та винаходів. The authors emphasize the importance of patriotism, a sense of national pride in students while teaching in technical and engineering disciplines using examples of performance of outstanding scientists of Ukraine, their discoveries and achievements, real structures, vehicles, buildings, inventions.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми використання комп'ютерних технологій в навчальному процесі
    (2009) Штефан, Євгеній Васильович; Башта, Анатолій Володимирович; Литовченко, Ігор Миколайович
    В роботі наголошується на актуальності впровадження у навчальний процес новітніх інформацйних технологій, що базуються на сучасних комп'ютерних технологіях з використанням мультимедійних технічних засобів. Показано, як такі навчальні технології використовуються при вивченні студентами інженерних дисциплін та основні проблеми, що виникають при цьому. The paper emphasizes actuality of implementation of new information technologies based on modern computer technology with multimedia technology into the learning process. We show how these technologies are used in the training of students studying engineering disciplines and key problems arising in this process.