Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інтегративний підхід у формуванні професійних компетентностей
    (2023) Дужик, Наталія Степанівна
    Iнтегративний підхід у викладанні тем, пов’язаних зі змінами клімату, забезпечує можливості для глибокого вивчення матеріалу і вирішення проблем. Співпраця з експертами з природничих наук покращує якість викладання фахівців з іноземної мови. The integrative approach to teaching climate change issues provides opportunities for thorough knowledge acquisition and problem solving. It facilitates the formation of competencies necessary for dealing with global problems. Сollaboration with natural scientists enhances the quality of English faculty’s teaching.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід у системі вищої освіти
    (2020) Дужик, Наталія Степанівна
    Along with the competency approach in pedagogy, other models of teaching have been established, which are based on the formation of competencies. In particular, socio-emotional learning takes into account the needs of personal development, and therefore it can be used in higher education. В педагогічній науці разом з компетентнісним підходом утвердилися й інші моделі навчання, які ґрунтуються на формуванні компетенцій. Зокрема соціально-емоційне навчання враховує потреби особистісного розвитку, а тому може використовуватися у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Мовна стратегія тактовності у діловому спілкуванні (на прикладі англомовних джерел)
    (2018) Дужик, Наталія Степанівна
    Предметом аналізу стали найбільш вживані мовні засоби для тактовного висловлювання думки у діловому спілкуванні. Вибір лексичних та граматичних одиниць зумовлювався їх здатністю забезпечувати ефективну та неконфлікну взаємодію. The subject of analysis is linguistic means which are frequently used for expressing thoughts in a politically correct way. The choice of lexical and grammatical units was guided by their ability to ensure effective and conflict-free interaction.