Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Побудова воронки продажів та її важливість для бізнесу(2020) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Реклама як складова маркетингових комунікацій(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій(2009) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна