Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Використання екстрактів рослинної сировини у технології світлого пива
    (2023) Грицай, Євгеній Володимирович; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Усатюк, Світлана Іванівна
    У тезах розглянуто використання нетрадиційної рослинної сировини як альтернативи хмелю у пивоварінні.
  • Ескіз
    Документ
    Біологічна стійкість квасу та способи її підвищення
    (2023) Чечуга, Анна Вікторівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Усатюк, Світлана Іванівна
    У тезах розглянуто перспективні способи підвищення біологічної стійкості квасу, зокрема з використанням природніх речовин з бактерицидною та антисептичною дією.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу сливового порошку на властивість бісквітного напівфабрикату
    (2023) Свинтак, Валерія Олегівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Усатюк, Світлана Іванівна
    У тезах розглянуто питання часткової заміни борошна пшеничного у рецептурі бісквітних напівфабрикатів нетрадиційною сировиною, а саме сливовим порошком.
  • Ескіз
    Документ
    Соняшникова олія збагачена пряно-ароматною сировиною
    (2024) Кущ, Людмила Олександрівна; Усатюк, Світлана Іванівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна
    У тезах розглянуто питання використання нетрадиційної рослинної сировини для отримання біологічно цінних олій методом холодного пресування зі збереженням всього нутрієнтного потенціалу вихідної сировини. Запропонована технологія отримання рослинної олії, збагаченої біологічно активними речовинами червоного перцю, може бути рекомендована для впровадження у закладах ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    SWOT-аналіз як інструмент управління якості у виробництві маргаринової продукції
    (2023) Усатюк, Світлана Іванівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Федорова, Аліна Павлівна
    У тезах розглянуто впровадження SWOT-аналізу як інструменту управління організацією для розроблення стратегії, спрямованої на збільшення конкурентоспроможності та досягнення успіху на ринку