Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Освіта у світі: сучасний стан
    (2021) Гуткевич, Світлана Олександрівна
    Освіта, як галузь економіки, має свої особливості та величезне значення для розвитку економіки будь-якої країни. Аналіз сучасного стану національної системи освіти свідчить, що в Україні забезпечено правове регулювання питань функціонування системи освіти, всіх її рівнів і підсистем, діяльності навчальних закладів різних типів і форм власності, організації різних форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади дослідження екобезпечного розвитку суспільства
    (2021) Попова, Інна Вадимівна; Зінченко, Наталія Юріївна
    До числа основних складників екобезпечного розвитку, через які виявляється його сутність, належить й поняття екологічної безпеки. Екологічна безпека – це сукупність певних властивостей навколишнього природного середовища і створюваних цілеспрямованою діяльністю людини умов, за яких (з урахуванням екологічних і соціальних чинників та науково обґрунтованих допустимих навантажень на об'єкти біосфери) утримуються на мінімально можливому рівні ризику антропогенний вплив на навколишнє середовище і негативні зміни, що відбуваються в ньому, забезпечується збереження здоров'я та життєдіяльності людей і виключаються віддалені наслідки такого впливу для теперішніх та наступних поколінь.
  • Ескіз
    Документ
    Освітні тренди у системі підготовки фахівців для молочної промисловості
    (2024) Поліщук, Галина Євгеніївна; Осьмак (Федченко), Тетяна Григорівна
    Для успішної реалізації ОПП вкрай необхідна її потужна ресурсна пiдтримка. Зокрема, є реальна потреба у здiйсненні експертного оцiнювання рiвня пiдготовки випускникiв (участь у роботi екзаменацiйних комiсiй з атестацiї здобувачiв ОП), у сприянні працевлаштуванню випускникiв шляхом попереднього закрiплення за першим робочим мiсцем та участі у вивченнi потреб ринку працi, у спiвпраці в органiзацiї пiдвищення квалiфiкацiї науково-педагогiчних працiвникiв, у наданні ресурсної підтримки ОП, у якісній органiзацiї проходження практичної пiдготовки здобувачів вищої освіти, в органiзацiї спiльних освiтньо-наукових заходiв з обмiном iнформацiєю і професiйним досвiдом та участі у заходах з профорiснтацiйної роботи, у створенні в ЗВО спецiалiзованих аудиторiй, лабораторiй, а на базах роботодавців - навчальних центрів, а також у спiльному розробленні та супроводженні сертифiкатних програм
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний освітній простір
    (2023) Гуткевич, Світлана Олександрівна
    Розглянуто міжнародний стан освіти у сучасному світі. Для ефективності освіти на сучасному етапі важливим є пошук нових технологій, які повинні забезпечувати високу якість освіти. Освіта – це засіб вирішення геополітичних завдань при формуванні високоосвіченої професійної еліти України, вільної і творчої, здатної до самостійного мислення та активних дій міжнародної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    СIT Polyhedron as tool to systemize STEM content
    (2021) Shapovalov, Yevhenii; Tarasenko, Roman; Usenko, Stanislav
    To develop the structure of the STEM-based ontology cube using CIT Polyhedron, the generally accepted statements about STEM and STEAM approaches were used. Modules of the editor and ontology tools of CIT Polyhedron system were used to generate ontologies, af- ter which the generated ontological graph was visualized by generating an ontological cube. The efficiency of such sturucturization was proved before.
  • Ескіз
    Документ
    Systematical overview of google lens efficiency during stem classes
    (2021-01-15) Shapovalov, Yevhenii; Bilyk, Zhanna; Shapovalov, Viktor
    To develop the structure of the STEM-based ontology cube using CIT Polyhedron, the generally accepted statements about STEM and STEAM approaches were used. Modules of the editor and ontology tools of CIT Polyhedron system were used to generate ontologies, af- ter which the generated ontological graph was visualized by generating an ontological cube. The efficiency of such sturucturization was proved before.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційні технології навчання як важлива складова інноваційного освітнього простору України
    (2021) Приблуда, Людмила Михайлівна
    Одним із пріоритетних напрямків державної політики України в сфері освіти є використання інноваційних технологій у процесі покращення якості освіти, ефективна інтеграція у світовий та європейський освітній простір. Сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити ефективність освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Візуалізація навчальних матеріалів спеціальних дисциплін в програмі підготовки технологів харчових виробництв
    (2021) Грищенко, Анна Миколаївна; Бондаренко, Юлія Вікторівна
    В роботі розглянуті питання і проблеми організації проведення лабораторних робіт під час дистанційного навчання. Запропоновано варіанти представлення і візуаліції навчальних матеріалів для лабораторних робіт. The work is devoted to the issues and problems of organizing laboratory work during distance learning. Variants of presentation and visualization of educational materials for laboratory work are proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Using of computer game Civilization as stem-project
    (2021) Shapovalov, Yevhenii; Zhadan, Sergiy; Tarasenko, Roman; Usenko, Stanislav; Shapovalov, Viktor
    STEM-education nowadays is a trend. One of the ways to provide it is using games. Perspective game to use is Sid Meier's Civilization VI. Previously, it was noted that using of Sid Meier's Civilization VI in education is perspective, but there are no any specific methods to use it. The main advantages of using is Sid Meier's Civilization VI in educational process and method of its usage.
  • Ескіз
    Документ
    Academic integrity - a step into the future
    (2021) Mykhalevych, Artur; Sapiga, Victoria; Bandura (Kuzmyk), Uliana
    The processes of European integration cover more and more areas of human life. Education, especially higher, is no exception. Ukraine has clearly defined the benchmark for entering the educational space of Europe, for which the modernization of educational activities is carried out in accordance with European requirements.