Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Система оцінки та мотивації персоналу
    (2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Закревська, Юлія Дмитрівна; Ярчук, Катерина Миколаївна
    У сучасних умовах бізнесу кожна компанія стикається з проблемою підвищення ефективності. Сучасна система управління персоналом вимагає швидкого розвитку персоналу та кадрових систем, спрямованих на виявлення внутрішньо невикористаних можливостей для впровадження інноваційних змін та розвитку бізнесу, що значною мірою залежить від успішного управління персоналом та його стимулів для подальшого розвитку. За результатами аналізу організації системи стимулювання персоналу були виявлені її слабкі сторони. Зрозуміло, що основними цілями вдосконалення системи стимулювання персоналу є підвищення інтересу персоналу до високопродуктивної праці та розробка системи матеріального та нематеріального стимулювання персоналу. Інтеграція системи стимулювання персоналу в концепцію управління цілями буде полягати у розробці механізмів координації цілей суб‘єктів управління, їх послідовних цілей та їх відображення через ключові показники ефективності, доведення цілей до персоналу, моделювання система, засноване на мотивації праці щодо результатів роботи персоналу. Для моніторингу стану мотивації працівників необхідно використовувати мотиваційний потенціал, який характеризує готовність працівника до максимальної ефективності, конкурентоспроможності, застосування набутих знань, умінь, навичок та відображає ступінь задоволення потреб мобільності працівників. In today's business environment, every company is faced with the problem of increasing efficiency. The modern personnel management system requires the rapid development of personnel and personnel systems aimed at identifying internally unused opportunities for the implementation of innovative changes and business development, which largely depends on successful personnel management and its incentives for further development. Based on the results of the analysis of the organization's personnel incentive system, its weaknesses were identified. It is clear that the main goals of improving the personnel incentive system are to increase the interest of personnel in highly productive work and to develop a system of material and non-material personnel incentives. The integration of the personnel incentive system into the concept of goal management will consist in the development of mechanisms for coordinating the goals of management subjects, their consistent goals and their reflection through key performance indicators, communicating goals to the staff, modeling a system based on work motivation regarding the results of the work of the staff. To monitor the state of motivation of employees, it is necessary to use the motivational potential, which characterizes the employee's readiness for maximum efficiency, competitiveness, application of acquired knowledge, skills, and reflects the degree of satisfaction of employee mobility needs.
  • Ескіз
    Документ
    Роль статистики в управлінні суб’єктом господарювання
    (2020) Михайленко, Ольга Валеріївна
    Зміни в системі управлінні підприємствами, визначення ролі та місця суб’єктів господарювання дозволяють визначити основні задачі статистики на сучасному етапі. Крім того, роль статистики в управління суб’єктами господарювання обумовлюється системою та видами статистичних показників основною функцією яких є пізнавальна інформаційна функція. Статистичні показники завжди є результатом узагальнення деякої сукупності фактів та визначають роль та значення статистики в процесі розвитку суспільства та в управлінні підприємством. Широке суспільне призначення статистики визначає головні напрямки її розвитку, а саме удосконалення аналізу статистичної інформації, впорядкування різних видів звітності та забезпечення її достовірності. Changes in the management system of enterprises, definition of the role and place of business entities make it possible to determine the main tasks of statistics at the current stage. In addition, the role of statistics in the management of business entities is determined by the system and types of statistical indicators, the main function of which is the cognitive information function. Statistical indicators are always the result of the generalization of some set of facts and determine the role and significance of statistics in the process of the development of society and in the management of the enterprise. The broad public purpose of statistics determines the main directions of its development, namely, improving the analysis of statistical information, streamlining various types of reporting and ensuring its reliability.
  • Ескіз
    Документ
    Управління якістю продукції у вітчизняних та зарубіжних країнах: розвиток теорії та практики
    (2017) Труш, Юлія Леонідівна
    Сьогодні аналіз та дослідження ключових аспектів ринку й напрямок розвитку сучасного управління якістю продукції на підприємствах має важливе функціональне значення, що можливе внаслідок здійснення сучасного ефективного управління якістю продукції. Вирішення цих питань не можливе без дослідження історичних аспектів розвитку теорії і практики управління якістю у різних країнах. Саме тому варто зосередити увагу на дослідженні хронології розвитку поняття «quality management» та «quality control», понятійному апараті системи управління якістю та етапах історії еволюції якості, адже історичний аспект відіграє вирішальну роль в процесі формування сучасного бачення щодо здійснення процесу управління якістю. Today, the analysis and research of key aspects of the market and the direction of the development of modern quality management of products at enterprises has an important functional significance, which is possible due to the implementation of modern effective management of product quality. Solving these issues is impossible without studying the historical aspects of the development of the theory and practice of quality management in different countries. That is why it is worth focusing on the study of the chronology of the concept of "quality management" and "quality control", conceptual apparatus of the quality management system and the stages of the history of the evolution of quality, since the historical aspect plays a crucial role in the process of forming a modern vision of the implementation of the quality management process.
  • Ескіз
    Документ
    Планування якості продукції на підприємстві
    (2017) Заїнчковський, Анатолій Олександрович; Труш, Юлія Леонідівна
    Управлiння якiстю продукцiї передбачає застосування функцiй управлiння як одну iз складових системи управлiння. Вони виражають види органiзацiйної дiяльностi, що утворилися внаслiдок розподiлу i спецiалiзацiї працi в сферi управлiння, сукупнiсть взаємозв’язкiв та взаємодiю суб’єктiв i об’єктiв. Основою системи на пiдприємствах є орган управлiння якiстю продукцiї, який здiйснює планування, контроль, облiк якостi продукцiї та iншi функцiї, спираючись на принципи управлiння якiстю, методи контролю та аналiзу якостi на основi стандартiв і iншої нормативно-технiчної документацiї. Managing the quality of products involves the use of management functions as one of the components of the control system. They express the types of organizational activity that arose from the distribution and specialization of labor in the field of management, the combination of interactions and the interaction of subjects and objects. The basis of the system at the enterprises is the quality control department, which carries out planning, control, quality control of the product and other functions, based on the principles of quality management, methods of quality control and analysis based on standards and other normative and technical documentation.
  • Ескіз
    Документ
    Система аналізу небезпечних чинників і критичних точок контролю: принципи та переваги від її впровадження
    (2017) Труш, Юлія Леонідівна
    На сьогоднішній день глобалізація ринку харчової продукції призвела до необхідності вирішувати проблему безпеки продуктів харчування й необхідності зменшити ризики їхнього негативного впливу на здоров'я людини. Проблема має настільки серйозний і масштабний характер, що уряди країн і провідні асоціації виробників харчової продукції все частіше торкаються питань безпеки харчової продукції й шукають шляхи її забезпечення та контролю. Найбільш дієвим рішенням називають введення єдиних міжнародних стандартів, вимог до забезпечення безпеки харчових продуктів. Today, the globalization of the food market has led to the need to address the issue of food safety and the need to reduce the risks of their negative impact on human health. The problem is so serious and widespread that governments in the countries and leading associations of food producers are increasingly touching upon food safety issues and are looking for ways to ensure and control it. The most effective solution is the introduction of uniform international standards, requirements for the safety of food products.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, що впливають на якість хлібобулочної продукції
    (2017) Труш, Юлія Леонідівна
    Значний вплив на якість способу життя має матеріальне середовище - якість товарів та послуг. В зв'язку з цим, проблема якості продукції та послуг постійно залишається актуальною. Вона має стратегічний характер, а процес удосконалення якості продукції залежить від багатьох факторів впливу. Він необхідний не тільки для отримання максимального прибутку від реалізації товарів, а головне - для суспільства та забезпечення його інтересів в цілому. В наший час не рідко виникають питання пов’язані з якістю продукції, яка значною мірою впливає на ефективність функціонування підприємств та має різносторонній характер. The material environment has a significant impact on the quality of lifestyle - the quality of goods and services. In this regard, the problem of the quality of products and services is constantly relevant. It has a strategic nature, and the process of improving product quality depends on many factors of influence. It is necessary not only for the maximum profit from the sale of goods, but, more importantly, for society and for ensuring its interests in general. In our time, there are not rarely questions related to the quality of products, which greatly affects the efficiency of the operation of enterprises and is of a multi-faceted nature.
  • Ескіз
    Документ
    Система управління ділянкою першої сатурації з використанням підходів тензорного аналізу
    (2017) Кадура, Євгеній Олександрович; Сідлецький, Віктор Михайлович
    Складність задачі управління подачею вапнякового молока та сатураційного газу на ділянку апаратів першої сатурації з’являється вже на етапі формування підходу до регулювання, саме тому запропоновано використати методи тензорного аналізу для моделювання, як технологічного процесу так і системи управління. The complexity of the task of controlling the supply of lime milk and carbonation gas to the station of the first carbonation apparatus appears already at the stage of the formation of the approach to regulation, and therefore it is proposed to use tensor analysis methods for modeling both the technological process and the control system.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка автоматизованої системи управління процесу дефекосатурації з використання тензорного аналізу
    (2017) Гладюк, Павло Сергійович; Сідлецький, Віктор Михайлович
    Для сучасних систем керування промисловими підприємствами характерним є інтеграційний підхід, саме тому запропоновано використовувати методи тензорного аналізу для моделювання, як технологічного процесу так і системи управління. For modern management systems of industrial enterprises is characterized by an integration approach, therefore it is suggested to use methods of tensor analysis for modeling both the technological process and the control system.
  • Ескіз
    Документ
    Економічні засади управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузі
    (2017) Григорців, Михайло Володимирович; Труш, Юлія Леонідівна
    Ринковій економіці характерний стан активної конкуренції на глобальних ринках товарів і послуг. Витримати зростаючої конкуренцію можуть тільки ті підприємства, які пропонують споживачам за лояльну ціну товари і послуги вищої якості. Для економіки України характерна складність процесів розвитку ринкових відносин. В умовах конкурентного середовища ринку, підприємства всіх видів діяльності повинні орієнтуватися на споживача і збільшення виробництва якісних товарів і послуг. Висока якість продукції є одним з головних факторів успіху суб'єктів харчової промисловості та засобом забезпечення їх економічної ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Revolving around technology in hospitality
    (2017) Pavlenko, Marina; Mykhailova, Nelia