Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Організація дистанційного навчання в платформі MOODLE у процесі вивчення іноземної мови
    (2023) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Никитенко, Ольга Василівна
    Технічно вирішити проблему дистанційного навчання іноземної мови можна по-різному. Сучасні інформаційні технології надають практично необмежені можливості в розміщенні, зберіганні, обробці та доставці інформації будь-якого обсягу і змісту на будь-які відстані. Наш вибір дистанційного середовища Moodle в якості засобу для формування іншомовної професійної компетентності студентів пояснюється не лише тим, що ця платформа електронного навчання признана найпопулярнішою в освітніх системах багатьох країн світу.
  • Ескіз
    Документ
    Multimedia teaching tools in foreign language learning
    (2014) Cherednichenko, Galina; Shapran, Ludmila
    The article addresses the impact of multimedia and CALL on language learning within limited curriculum hours, possibility to combine self-study with classroom training and provide systematic feedback, regular progress assessment, dynamic language improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Мультимедійні технології у процесі навчання іноземній мові студентів економічних спеціальностей
    (2014) Куниця, Людмила Іванівна
    В тезах розглядається можливість застосування мультимедійних технологій в процесі оволодіння іноземною мовою, розглядаються переваги комп'ютеризованого навчання та використання відео матеріалів. The abstracts study the opportunities of the use of multimedia technologies in foreign language learning, advantages of the use of computerized learning technologies and videos.
  • Ескіз
    Документ
    Teaching foreign languages with multimedia
    (2013) Cherednichenko, Galina; Shapran, Ludmila; Kunytsia, Lyudmila
    The abstracts study the opportunities of the use of multimedia technologies in foreign language learning, advantages of the use of computerized learning technologies and videos