Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Бізнес-комунікації як невід’ємна складова менеджменту(2023) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуто важливість бізнес-комунікацій в управлінні організацією. The importance of business communications in managing an organization is considered.Документ Побудова воронки продажів та її важливість для бізнесу(2020) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Особливості реклами в різних країнах світу(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Чорноус, Людмила ВасилівнаВ роботі розглянута специфіка рекламування товару в різних країнах світу зважаючи на менталітет споживачів, національність, традиції, соціальний рівень, особливості сприйняття та мислення. Через таку різноманітність було виявлено, що необхідно детально досліджувати кожен фактор при впровадженні реклами для різних країн світу для того, щоб забезпечити ефективну роботу рекламної кампанії на конкурентному ринку. The article considers the specifics of advertising the goods in different countries of the world, taking into account consumer mentality, nationality, traditions, social level, peculiarities of perception and thinking. Due to this diversity, it has been found that it is necessary to study in detail each factor when implementing advertising for different countries of the world in order to ensure the effective operation of an advertising campaign in a competitive market.Документ Формування ефективної системи комунікацій підприємства(2016) Стахурська, Світлана АнтонівнаУ статті розглядаються особливості та шляхи формування ефективної системи комунікацій підприємства. The paper studies specificities and ways of forming of effective communication system of enterprise.Документ Підходи до побудови ефективних маркетингових комунікацій(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДокумент Розроблення раціональних схем просування продукції як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства(2015) Дука, Дарія Миколаївна; Кутас, Олена ОлександрівнаНезалежно від структури системи реалізації товару, кожна організація повинна вирішувати проблеми просування своїх товарів на ринку. І найважливішого значення просування набуває при наявності конкуренції з боку інших виробників подібних товарів. Regardless of structure of the system of realization of commodity, every organization must work out the problems of advancement of the commodities at the market. And advancement acquires a major value at presence of competition from the side of other producers of similar commodities.Документ Реклама як складова маркетингових комунікацій(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій(2009) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна