Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Адаптація стандартів корпоративного управління до потреб розвитку суспільства(2008) Березянко, Тамара ВолодимирівнаКорпоративне законодавство, система національної ринковості потребують унормування у напрямку стримування економічної корупції та тінізації економіки за допомогою розробки та впровадження на державному рівні Корпоративного кодексу з чіткою регламентацією прав, обов'язків, відповідальності (економічної та кримінальної), визначенням меж рентабельності, маржі, обов’язковості аудиту у бізнес секторі. Corporate law, the system of national market demand rationing toward curbing economic corruption and shadow economy through the development and implementation at the state level with the Corporate Code of clear regulation of the rights, duties, responsibilities (economic and criminal), defining the boundaries of profitability, margins mandatory audit in the business sectorДокумент Наукові основи дослідження привабливості ринку(2016) Гарбаренко, Анастасія ГригорівнаДокумент Тактичні та стратегічні аспекти в процесі формування інноваційної політики підприємства(2015) Лановська, Галина ІванівнаАктуальною проблемою будь-якого сучасного підприємства є формування стійких довгострокових конкурентних переваг на ринку і підтримання їх у перспективі за рахунок професійного стратегічного управління підприємством та вирішення тактичних завдань, а також використання ефективних інструментів як при розробці інноваційної політики, так і при її реалізації. The actual problem of any modern enterprise is to develop long-term sustainable competitive advantage in the market and maintain them in the long run by professional strategic management and solving tactical problems and the use of effective tools as the development of innovative policy and in its implementation.Документ Конкурентні стратегії підприємств в сучасному ринковому середовищі(2015) Кобюк, Олексій ОлександровичПідприємство повинно вкрай розумно підійти до процесу розробки та реалізації стратегії, врахувавши фактори внутрішнього і зовнішнього середовища. The company must very stupid approach to the development and implementation of the strategy, taking into account factors internal and external environment.Документ Забезпечення ринкової стійкості підприємства шляхом використання інструментів стратегічного управління(2015) Тур, Олеся Василівна