Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування сучасних методів навчання при вивченні фізичної та колоїдної хімії(2005) Воловик, Людмила Сергіївна; Манк, Валерій Веніамінович; Мірошников, Олег МиколайовичРозглянуто підвищення ефективності процесу навчання студентів за рахунок активізації різних форм учбового процесу: застосування проблемних лекцій, поєднання традиційних та комп’ютерних методів проведення лабораторних занять, активізація індивідуальної роботи зі студентами, методичне забезпечення та чітка організація самостійної роботи студентів, систематичний контроль процесу навчання із впровадженням кредитно-модульної оцінки знань студентів.Документ Особливості профілізації при викладанні фізичної та колоїдної хімії для студентів технологічних спеціальностей(Тези доповідей першого науково-методичного семінару «Актуальні проблеми викладання хімічних дисциплін», 24 квітня 2004р., Донецьк. –2004. –с. 35-36, 2004) Воловик, Людмила Сергіївна; Мірошников, Олег Миколайович; Лезенко, Галина Олександрівна; Ковалевська, Єлизавета ІванівнаРозглянуті особливості профілізації при викладанні фізичної та колоїдної хімії на прикладі розгляду питань реологічних властивостей дисперсних систем, при вивченні процесів набухання ВМС та використання результатів наукової роботи студентів. The features profiling in teaching physical and colloid chemistry for example consideration of the rheological properties of disperse systems, the study of the processes of swelling of the Navy and the results of scientific work of students.Документ Удосконалення змісту підготовки студентів з фізичної та колоїдної хімії(НУХТ, 2009) Грабовська, Олена Вячеславівна; Мірошников, Олег Миколайович; Подобій, Олена Валеріївна; Воловик, Людмила СергіївнаРозглянута необхідність поєднання навчального процесу з науковою роботою студентів. З першого курсу студенти залучаються до науково-дослідницької діяльності, яка формує підходи до вирішення будь-якої наукової задачі, сприяє розвитку самостійного мислення. Використання у майбутньому у старших курсах даних, отриманих з наукової роботи, викликає додаткову зацікавленість не тільки до фізичної та колоїдної хімії, а й є фундаментом для вивчення спеціальних дисциплін на старших курсах. Розглянута інтеграція кафедри у підготовці магістрів з харчової технології та інженерії.