Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ SWOT-аналіз як інструмент управління якості у виробництві маргаринової продукції(2023) Усатюк, Світлана Іванівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Федорова, Аліна ПавлівнаУ тезах розглянуто впровадження SWOT-аналізу як інструменту управління організацією для розроблення стратегії, спрямованої на збільшення конкурентоспроможності та досягнення успіху на ринкуДокумент Особливості SWOT-аналізу хлібопекарського підприємства(2019) Рашко, Яніна Миколаївна; Петруша, Оксана ОлександрівнаДля здійснення стратегічного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовищ застосовують процедури SWOT-аналізу, головна мета якого – забезпечити процес стратегічного планування інформацією про сильні і слабкі сторони цієї стратегії щодо її можливостей та існуючих загроз. For strategic analysis of the external and internal environments, SWOT analysis procedures are used, the main purpose of which is to provide the strategic planning process with information about the strengths and weaknesses of the strategy in relation to its opportunities and existing threats.Документ Порівняння особливостей функціонування підприємств молочної галузі(2019) Довгоп’ятий, Віталій Анатолійович; Петруша, Оксана ОлександрівнаSWOT-аналіз показав, що заводи «Мілкіленд», «Яготинський маслозавод» мають низку спільних сильних сторін, які визначають їх як сучасних та популярних підприємств, і, навіть маючи певні слабкі сторони, впевнено закріпилися на ринку та займаються експортом частини продукції. «Березівський молокозавод» має ряд сильних сторін і навіть займається експортом своєї продукції. The SWOT analysis showed that "Milkiland" and "Yagotynsky Butter Plant" have a number of common strengths that define them as modern and popular enterprises, and, even with certain weaknesses, they have confidently established themselves in the market and export some of their products. "Berezovsky Dairy Plant has a number of strengths and even exports some of its products.Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства(2006) Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена Петрівна