Колективні монографії, розділи з колективних монографій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021
Переглянути
Документ Perspective approaches to the formation of the product range of hotel and restaurant business(2018) Dotsenko, Viktor; Arpul (Oleksiichuk), Oksana; Spilchuk (Molokova), AnastasiaIn this research was confirmed that if identify the products that are most in need among all population, establish a potential contingent of consumers, analyze the world experience of innovative developments to extend the assortment of products in hotels and restaurants, and to develop innovative products, to test the developed innovation, take measures for the popularization of the developed products, it will be possible to construct a competent assortment policy at the hotel and restaurant business enterprises. У цьому дослідженні було підтверджено, що, якщо визначити продукти, які найбільше потребують у всьому населенні, встановити потенційний контингент споживачів, аналізувати світовий досвід інноваційних розробок, розширити асортимент товарів у готелях та ресторанах, а також розробляти інноваційні продукти, для перевірки розробленої інновації, прийняття заходів для популяризації розробленої продукції, можна буде побудувати компетентну асортиментну політику на підприємствах готельного та ресторанного бізнесу.