Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Англомовний навчальний контент онлайн освіти (психологічні аспекти взаємодії)
    (2021) Уліщенко, Андрій Борисович; Безштанько, Микола
    Пандемія коронавірусу, охопивши весь світ з початку 2020 року і суттєво порушивши звичне функціонування усієї освітньої галузі, поставила вищі навчальні заклади перед адаптаційним та трансформаційним викликом - необхідністю пошуку альтернативних підходів до взаємодії зі студентами в умовах дистанційної роботи. Викладання іноземних мов в університетах також пов’язане з необхідністю вирішувати певні проблеми переходу до Інтернет-освіти, яка раніше була на всіх академічних рівнях тільки складовою змішаного навчання, що допомагала урізноманітнювати традиційні технології, адаптувати наявні дидактичні матеріали до нових умов викладання, знаходити привабливі, ефективні методи та прийоми опанування іноземної мови у психологічно комфортному, позитивному навчальному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Культурологічні та психологічні аспекти вивчення української мови як іноземної
    (2020) Уліщенко, Андрій Борисович
    Важливу роль у досягненні високого рівня ефективності вивчення української мови як іноземної відіграє контекстуалізація навчання, що містить як культурологічний, так і навчальний компоненти, а також урахування позитивних емоційних чинників. У статті розглядаються особливості контекстуального підходу до вивчення української мови як іноземної, що сприяє розвитку навичок інтеркультурної комунікації. Зроблено акцент на доцільності інтегрування позитивної психології в методику викладання, що зменшує рівень тривожності студентів і підвищує ефективність роботи у емоційно сприятливому середовищі. Підґрунтям дослідження є аналіз результатів роботи з іноземними студентами в Київському медичному університеті.