Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування та функціонування агрохолдингів
    (2011) Данкевич, Андрій Євгенович
    The presented materials can be used in scientific, pedagogical and practical work to analyze the current state of production and its efficiency, to carry out development forecasts at the economic, district, regional and state levels according to the developed methodology, as well as to determine directions for increasing the efficiency of agricultural production
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність виробництва у овочівництві
    (2020) Занозовська, Оксана Григорівна
    Овочівництво як галузь має свої особливості, зокрема характеризується сезонністю, тому виробництво продукції відбувається як у відкритому, так і закритому ґрунті. Ефективність діяльності підприємств овочівництва, як і підприємств інших галузей оцінюється на основі показників чистого прибутку, який на підприємствах овочівництва надходить нерівномірно протягом року, в зв’язку із сезонністю виробництва. Vegetable growing as an industry has its own characteristics, in particular, it is characterized by seasonality, therefore the production of products takes place both in open and closed soil. Efficiency of the vegetable growing enterprises, as well as enterprises of other industries, is evaluated on the basis of indicators of net profit, which is unevenly received by vegetable growing enterprises during the year, due to the seasonality of production.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-прикладні підходи до формування соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості
    (2022) Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Драган, Олена Іванівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Лисак, Володимир Юрійович; Мазник, Ліана Валеріївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Чеснік, Наталія Миколаївна
    У колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти формування та розвитку соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено прогресивним підходам до соціальної відповідальності менеджменту підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами формування, впровадження та розвитку корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах. The collective monograph considers theoretical and applied aspects of formation and development of social responsibility of food industry enterprises on the basis of recent scientific research and practical experience. Considerable attention is given to progressive approaches to corporate social responsibility. It is intended for teachers of higher educational institutions, postgraduates, applicants, executives, managers and all those who are interested in the problems of formation, implementation and development of corporate social responsibility in enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ринку хліба
    (2015) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна
    В роботі викладені результати досліджень методичних і практичних засад стратегічного розвитку продовольчого ринку хлібу. Досліджено розвиток ринку за показниками попиту і пропозиції. Встановлено, що формування попиту на хліб та хлібобулочні вироби задовольняється не тільки за рахунок збільшення виробництва продукції, а формується в умовах невисокої платоспроможності населення і фактичного споживання продуктів харчування. Розглянуті особливості функціонування ринку хлібу з метою його сталого розвитку та забезпечення продовольчої безпеки. In work results of researches of the methodical and practical principles of strategic development of the food market of bread are stated. Development of the market in indicators of supply and demand is investigated. It is established that formation of demand for bread and bakery products is satisfied not only at the expense of increase in production. It is revealed that demand is formed in the conditions of low solvency of the population and the actual consumption of food. Features of functioning of the market of bread for the purpose of its sustainable development and ensuring food security are considered.