Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Новітня ресторанна справа як інструмент розширення послуг гостинності
    (2022) Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна Іванівна
    Обґрунтовано доцільність впровадження молекулярних технологій в ресторані готелю для розширення асортименту унікальних страв, смакові та естетичні властивості яких здатні задовольнити вимоги всіх любителів їжі, в тому числі і гурманів. The feasibility of implementing molecular technologies in the hotel restaurant to expand the assortment of unique dishes, the taste and aesthetic properties of which are able to satisfy the requirements of all food lovers, including gourmets, is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Готелі з організацією водних атракцій: закордонний та вітчизняний досвід
    (2021) Іщенко, Тетяна Іванівна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    Розглянуто поняття «водний туризм» та з’ясовано його сутність. Проаналізовано використання світовими та вітчизняними готелями природних водних ресурсів для впровадження послуг з активного та пасивного водного відпочинку. Розкрито передумови розвитку українських готелів з організацією водних атракцій для підвищення туристичної привабливості країни. The concept of "water tourism" was considered and its essence clarified. The use of natural water resources by international and domestic hotels for the implementation of active and passive water recreation services is analyzed. The prerequisites for the development of Ukrainian hotels with the organization of water attractions to increase the country's tourist attractiveness are revealed.
  • Ескіз
    Документ
    Батлер, як Luxury послуга в сучасних готелях
    (2019) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Іщенко, Тетяна Іванівна; Доценко, Віктор Федорович
    Проаналізовано закордонний досвід надання послуги “butler service” в найбільш відомих luxury готелях світу. The foreign experience of providing the "butler service" service in the most famous luxury hotels in the world was analyzed.