Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний системно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови
    (2016) Божок, Наталія Олексіївна
    Системний комунікативно-діяльнісного підхід найбільше відповідає сучасним навчальним цілям та психолого-педагогічним ідеям сьогодення, оскільки дозволяє активно формувати у студентів комунікативну компетенцію з урахуванням психологічних особливостей діяльності, що є головною метою стандартизованої мовної освіти на усіх рівнях. Communicative system-activity approach best meets modern educational goals and psycho-pedagogical ideas today because it allows students to actively shape the communicative competence on the basis of psychological characteristics, the main purpose of standardized language education at all levels.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність інтерактивного навчання у викладанні іноземної мови
    (2015) Божок, Наталія Олексіївна
    Інтерактивне навчання сприяє розвитку умінь і навичок спілкування студентів, навчають їх працювати у команді, зважати на думки і висловлювання інших та підвищують їх мотивацію та рівень знань іноземної мови. Interactive learning promotes the development of skills and communication skills of students, teach them how to work in a team and to consider the opinions and statements of others and improve their motivation and level of knowledge of a foreign language.
  • Ескіз
    Документ
    Роль проблемного навчання на заняттях іноземної мови у немовних ВНЗ
    (2015) Божок, Наталія Олексіївна
    Проблемне навчання на заняттях з іноземної мови засноване на створенні навчальних завдань, які забезпечують студентів новими знаннями, навичками й стимулюють творчість, нестандартний підхід до вирішення учбових задач та навчають самостійному аналізу фактів й узагальнень. Problem-based learning in the classroom in a foreign language based on creating learning tasks that provide students with new knowledge, skills and stimulate creativity, unconventional approach to solving educational problems and teach independent analysis of the facts and generalizations.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-психологічний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів
    (2010) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті розкривається сутність низької фрустраційної толерантності у юнацькому віці. Аналізується вищезазначений феномен з точки зору психології та соціології з метою виявлення ефективних методів підвищення фрустраційної толерантності.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурна компетенція при вивченні іноземної мови
    (2008) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна
    В статті розглядається проблема соціокультурної компетенції під час вивчення іноземної мови. Під час вивчення іноземної мови особлива увага приділяєтья цінності країнознавства, диференціації з рідною культурою, з носіями іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна характеристика навчання читання на заняттях з іноземної мови
    (2011) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна; Сушко, Інна Анатоліївна
    У статті розкривається загальна характеристика навчання читанню на заняттях з іноземної мови. Аналізуються підходи до розуміння сутності процесу читання з точки зору зарубіжних та вітчизняних вчених.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи формування мовленнєвої компетенції у читанні
    (2009) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна
    В статті аналізується мовленнєва компетенції читання та визначаються 2 основних етапи процесу її формування у студентів. Розкривається сутність основних етапів формування мовленнєвої компетенції читання.
  • Ескіз
    Документ
    Емпіричний аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів
    (2011) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті аналізується феномен «низької фрустраційної толерантності» у студентів на основі емпіричного дослідження з метою виявлення ефективних методів його підвищення.