Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентоспроможності молочної продукції
    (2017) Кулініч, Іванна Михайлівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглядається роль конкуренції та конкурентоспроможності у розвитку підприємства. Досліджується конкурентоспроможність молочної продукції. Оцінюється конкурентоспроможність молочних продуктів підприємства за інтегральним показником. The role of competition and competitiveness of the enterprise. We study the competitiveness of dairy products. Evaluated competitive dairy enterprise integrated indicator.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження бенчмаркінгових досліджень в хлібопекарській промисловості України
    (2011) Святун, О.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Діяльність хлібопекарських підприємств України значною мірою залежить від здатності адаптувати їх потенціал до умов стрімкого розвитку економічного та конкурентного середовища- Хлібопекарська промисловість належить до таких галузей які стратегічно важливі та гарантують продовольчу безпеку країни.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства
    (2011) Фещенко, І. М.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Поглиблення ринкових реформ і посилення конкуренції на ринку висувають підвищені вимоги до економічної поведінки підприємств- Проблема методів оцінки рівня їх конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення набуває особливої актуальності+ тому що конкурентоспроможність – одна з головних складових успіху будь-якої організації.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства
    (2011) Река, К. С.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розвиток ринкових відносин призвів до лібералізації економічної діяльності та зняття багатьох бар’єрів проникнення імпортних товарів на внутрішній ринок України. У результаті українські товари стикнулися з жорстокою конкуренцією як в межах країни, так і на зарубіжних ринках, які перенасичені аналогічною продукцією високої якості. В цих умовах особливу гостроту набуває проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The development of a market economy has led to economic liberalization and removal of many barriers to penetration of imported goods Ukraine's domestic market. As a result, Ukrainian goods collided with fierce competition both within the country, well in foreign markets, which saturated with similar products of high quality, in these circumstances, particularly acute is the problem of improving the competitiveness of domestic goods.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення конкурентоспроможності ПРАТ «Київмлин»
    (2012) Слободенюк, Р. С.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Конкурентоспроможність підприємства і його продукції є важливими показниками на будь-якому ринку. Існує багато методик, з допомогою яких можна визначити конкурентоспроможність фірми. Скористаємося методикою Ж. Ж. Ламбена, яка ґрунтується на визначенні конкурентних переваг. The competitiveness of the company and its products are important performance in any market. There are many methods by which you can determine the competitive of the firm. We use the method Jean Lamben, which based on the definition of competitive advantages.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі
    (2012) Єрошина, Н. О.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.