Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні процеси в харчовій промисловості(2020) Герман, Олег Сергійович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що інноваційні стратегії харчової промисловості повинні базуватися на загальній технології харчової системи і стосуватися не лише технологічних змін, а й соціальних та екологічних. Обґрунтовано, що сьогодні намагаються створювати інновації і продукти харчування, які зможуть поєднувати у собі всі можливі технологічні досягнення людства. Наведено види інновацій, які поділяються на технічні, економічні, управлінські та соціальні. Показано, що технічні інновації – це вдосконалення матеріально-технічної бази, впровадження нового обладнання, автоматизація та комп’ютеризація. Висвітлено, що економічні інновації передбачають використання нових методів планування, обліку витрат на підприємстві. Управлінські інновації містять застосування нових методів управління персоналом. Соціальні інновації спрямовуються на поліпшення умов праці працюючих на підприємстві. It is proved that innovative strategies of the food industry should be based on the general technology of the food system and concern not only technological changes, but also social and ecological ones. It is substantiated that today they are trying to create innovations and food products that can combine all possible technological achievements of mankind. The types of innovations are given, which are divided into technical, economic, managerial and social. It is shown that technical innovations are the improvement of material and technical base, introduction of new equipment, automation and computerization. It is highlighted that economic innovations involve the use of new methods of planning, cost accounting in the enterprise. Management innovations include the application of new methods of personnel management. Social innovations are aimed at improving the working conditions of employees at the enterprise.Документ Пошук «фіолетової корови» в діяльності ПАТ «Галактон»(2015) Москаленко, Катерина Олександрівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається сутність поняття «фіолетова корова». Доводиться, що йдеться про створення такого продукту, який не можна залишити без уваги, пройти повз. Обґрунтовується необхідність пошуку «фіолетової корови» в діяльності підприємства. We consider the essence of the concept of "purple cow". Proved that refers to the creation of such a product which can not be left unattended, to pass. The necessity of search for "purple cow" in the enterprise.Документ Застосування можливостей кансей – інжиніринга у створенні інновацій(2015) Грибович, Надія Віталіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається сутність кансей-інжиніринга, його витоки та розвиток. Доводиться необхідність застосування концепції кансей-інжиніринга для створення нових товарів. We consider the essence of kansei -engineering, its origins and development. The necessity of the concept of kansei -engineering to create new products.