Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Реклама як засіб масової комунікації(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.Документ TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.Документ Вплив бренда на формування споживчого попиту(2016) Восколович, Людмила Володимирівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються властивості та переваги бренда. Наводяться найвідоміші українські бренди. Доводиться вплив бренда на покупців. The properties and advantages of the brand. Are well-known Ukrainian brands. We prove the influence of the brand to consumers.Документ Специфічні риси банківського маркетингу(2016) Восколович, Людмила Володимирівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються специфічні риси маркетингу у банківській сфері. The specific features of marketing in banking are considered.Документ Емоційний дизайн як ефективний інструмент сучасного маркетингу(2014) Восколович, Людмила ВолодимирівнаНа сьогоднішній день актуальним напрямком в дизайні є так званий «емоційний дизайн», який здатен створювати продукти, які покликані робити споживача щасливим і водночас створювати унікальну конкурентну перевагу за часто за рахунок зниження витрат.Документ Використання піраміди емоційного дизайну для створення нових товарів(2015) Восколович, Людмила Володимирівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається поняття «емоційний дизайн», а також його представлення у вигляді піраміди. Наводяться способи, які дають можливість викликати позитивні емоції. Запропоновано стратегії ефективного емоційного дизайну. We consider the concept of "emotional design" and its representation in the form of a pyramid. We present ways that make it possible to trigger positive emotions. An effective strategy of emotional design.