Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання граматики польської мови на основі моделі морфології(2013) Костіков, Микола ПавловичСучасна інформатизація освіти вимагає розроблення нових підходів до процесу навчання. Щоб отримати ефект від застосування інформаційних технологій, слід змінити і структуру навчального матеріалу. Викладання слов’янських мов у інших слов’яномовних країнах має свою специфіку, зокрема більшого значення набуває вивчення граматики. Розроблення навчальної системи, що базується на моделі мови, дозволяє гнучкіше й ефективніше керувати процесом навчання та враховувати при цьому індивідуальні труднощі та потреби студентів. Modern informatization of education requires the development of new approaches to learning. To get the effect of the use of information technology, change the structure and educational material. Teaching Slavic languages in other countries slov'yanomovnyh has its own specifics, including increasingly important grammar. Development of a training system based on the language model allows more flexibility and more control over the learning process and thus take into account individual difficulties and needs of students.Документ Компонентно-орієнтоване навчання граматики слов’янських мов (на прикладі польської)(2013) Костіков, Микола ПавловичДля створення ефективних електронних засобів навчання (ЕЗН) необхідно реалізувати в них механізм зворотного зв’язку та враховувати специфіку предметної області, тобто дисципліни, що викладається. To create effective e-learning (EZN) they need to implement a feedback mechanism and be specific domain, that discipline is taught.Документ Модель студента для навчання граматики польської мови(2014) Костіков, Микола ПавловичРозроблена МС дозволить визначати необхідні керуючі впливи при управлінні процесом навчання граматики польської мови. Її використання дасть змогу реалізувати принципи індивідуалізації навчання та врахування рідної мови при навчанні польської мови студентів ВНЗ України. Developed MS will determine the necessary control actions in managing the process of learning the grammar of the Polish language. Its use will enable to implement the principles of individualization of learning and incorporate native language in teaching Polish university students in Ukraine.