Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетинговою діяльністю готельного бізнесу(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаАктуальність маркетингових досліджень пояснюється тим, що в маркетинговій діяльності невід'ємною частиною є надання достовірної і своєчасної інформації про ринок готельнихпослуг, структуру і динаміку конкретного попиту, смаках і перевагах клієнтів, тобто інформаціюпро зовнішні умови функціонування готелю; створення такої пропозиції, набору послуг, щобільш повно задовольняє вимогам ринку, чим послуги конкурентів: необхідний вплив наспоживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфериреалізації. The relevance of marketing research because the marketing is an integral part of providing accurate and timely market information hotelnyhposluh, structure and dynamics of specific demand, tastes and preferences of customers, ie informatsiyupro external operating conditions of the hotel; creation of such a proposal, a set of services Further still fully meets the requirements of the market, the services of competitors: naspozhyvacha necessary impact on demand in the market, providing the best possible control sferyrealizatsiyi.Документ Управління якістю послуг підприємств готельного господарства(2014) Король, Крістіна; Литвинець, Лариса ФедорівнаГотельне господарство динамічно розвивається та інвестується як важлива галузь індустрії гостинності та національного господарства, яка здатна приносити високий прибуток та активно сприяти економічному розвиткові суспільства. У час посилення конкурентної боротьби на ринку туристичних послуг з проблемою якості послуг зіткнулись усі вітчизняні виробники готельних послуг. Hospitality dynamic and invested as an important sector of the hospitality industry and the national economy that is able to generate high profits and actively promote the economic development of society. At the time of increased competition in the travel market with quality service problem faced all domestic producers of hotel services.Документ Мотиваційний механізм управління персоналом підприємства(2014) Мурак, Оксана Юріївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаМотивація у всі часи була однією з найбільш важливих складових в системі управління персоналом. Особливу актуальність мотивація набуває сьогодні, в умовах світової економічної нестабільності. Кризова ситуація загрожує компанії не тільки фінансовими проблемами та втратою своїх позицій на ринку, але й втратою кваліфікованих кадрів, без яких подолати кризу неможливо. Утримання ключових співробітників - одне з основних завдань менеджменту на етапі кризи, і досягти цієї мети можна, якщо вчасно інформувати персонал і реалізувати адекватний мотиваційний механізм. Motivation has always been one of the most important components in the management staff. Of particular relevance motivation becomes today's global economic instability. The crisis threatens not only the company's financial problems and the loss of its market position, but also the loss of skilled personnel, without which it is impossible to overcome the crisis. Keeping key employees - one of the main objectives of management at the stage of the crisis, and to achieve this goal is possible, if the time to inform staff and implement adequate motivation mechanism.Документ Інформаційні технології (ІТ) в управлінні підприємством готельно-ресторанного бізнесу(2014) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Литвинець, Лариса ФедорівнаВплив інформаційних технологій на управління готелем величезний, оскільки прямо пов'язаний з підвищенням ефективності роботи як кожного менеджера окремо, так і готелю в цілому. Вони прямо впливають на конкурентоздатність на сьогоднішньому ринку. Використання комп'ютерних мереж, Інтернету та Інтернет-технологій, програмних продуктів наскрізної автоматизації всіх бізнес-процесів готелю сьогодні не просто питання лідерства і створення конкурентних переваг, але і виживання на ринку в найближчому майбутньому. The impact of information technology on management of the hotel is huge, as directly related to the increase in efficiency as each manager individually and the hotel in general. They directly affect the competitiveness on the market today. The use of computer networks, the Internet and Internet technologies, software-through automation of business processes at today is not just a question of leadership and create competitive advantage, but also survive in the market in the near future.Документ Стратегічне управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємства(2014) Розе, Олександр Анатолійович; Литвинець, Лариса ФедорівнаПід впливом зростаючої внутрішньої і зовнішньої конкуренції інвестиції та інновації стають найважливішим елементом управління на підприємстві. Нові ідеї і продукти, прогресивні технології та організаційні рішення все більшою мірою визначають успіх підприємницької діяльності, забезпечують виживання і фінансову стабільність підприємств. Under the influence of increasing domestic and foreign competition, investment and innovation are important in managing the company. New ideas and products, advanced technologies and organizational solutions increasingly determine the success of business activities, provide financial stability and survival of enterprises.Документ Сучасний логістичний підхід та його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства(2014) Фасоля, Н.; Литвинець, Лариса ФедорівнаМожливості традиційних методів вирішення проблеми низької ефективності діяльності підприємства вже вичерпані, що обґрунтовує необхідність упровадження нового підходу для її розв'язання. Як такий підхід у західних країнах уже давно застосовується логістика, основною задачею якої є розробка пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності виробництва, збереження та розширення обсягів ринку й одержання переваг перед конкурентами за рахунок раціонального використання оборотних активів, зниження витрат виробництва та скорочення виробничого циклу. Features traditional methods to solve the problem of low efficiency of the enterprise have been exhausted, justifying the need for the introduction of a new approach to address it. As this approach in Western countries have long used logistic, whose main task is to develop proposals to improve production efficiency, conservation and expansion of the market and obtain competitive advantage through rational use of current assets, reduce production costs and reduce production cycle.Документ Фактори впливу на формування стратегії підприємства(2014) Римаренко, Марія Костянтинівна; Литвинець, Лариса ФедорівнаВибір стратегії здійснює керівництво (підприємства ) фірми на основі аналізу ключових факторів, що характеризують її стан і зовнішнє середовище, портфеля продукції , а також характеру і сутності реалізованих стратегій. Слід зазначити, що єдиної стратегії не існує. Кожна фірма унікальна у своєму роді, тому і процес вироблення стратегії специфічний, тому що залежить від позиції підприємства на ринку, динаміки його розвитку, потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виробленого ним товару чи послуг та стану економіки. Selection strategy manages (enterprise) firms based on the analysis of key factors that characterize its condition and the environment, the product portfolio and the nature and essence of the implemented strategies. Note that there is no single strategy. Each company is unique in its own way, so the process of developing a specific strategy, as it depends on the position on the market, the dynamics of its development potential, the behavior of competitors, it features produced goods or services and the economy.