Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Формування навичок англомовного професійно орієнтованого науково-технічного перекладу в майбутніх фахівців сфери обслуговування(2016) Окопна, Яна Володимирівна; Стрижньова, Маріана ЮріївнаВ навчанні перекладу-медіації науково технічних текстів важливим є розвиток практичних навичок розуміння й перекладу змісту висловлювання у майбутніх працівників сфери обслуговування для досягнення адекватного перекладу. In the study of translation-mediation scientific and technical texts important to the development of practical skills in understanding and translating the content of expressions of future service workers to achieve adequate translation.Документ Теоретико-методичні засади експериментальної перевірки технології формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні та письмі в майбутніх туризмознавців(2016) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ умовах стрімкого розвитку різноманітних міжнародних контактів однією з обов’язкових кваліфікаційних вимог до майбутніх працівників напряму 6.140103 «Туризм» є вміння здійснювати професійно орієнтоване спілкування другою іноземною мовою. With the rapid development of various international contacts of one of the mandatory qualification requirements for future employees direction 6.140103 "Tourism" is the ability to perform professionally oriented communication second foreign language.Документ Професійно орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери обслуговування засобами НКПТ: із досвіду розробки(2012) Окопна, Яна ВолодимирівнаКурс нашої держави на інтеграцію до світового співтовариства визначає стратегічний орієнтир її мовної політики в галузі професійно орієнтованого навчання іноземної мови (ІМ) - формування особистості, здатної успішно спілкуватися двома й більше ІМ в ситуаціях міжкультурної професійно орієнтованої комунікації. Course towards integration into the world community defines its strategic goals of language policy in professionally oriented foreign language teaching (MI) - identity formation that can successfully communicate two or more IM in situations professionally oriented intercultural communication.Документ Іншомовна освіта: кафедра іноземних мов професійного спрямування(2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаНаціональний університет харчових технологій (НУХТ), як невід'ємна ланка харчової промисловості - один із провідних навчальних закладів професійної освіти України - в умовах розбудови нашої незалежної демократичної держави та здійснення докорінних соціально-економічних перетворень, є яскравим прикладом практичної реалізації освоєння та забезпечення ступеневої багаторівневої професійно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування (бакалаврів, спеціалістів, магістрів), адаптованих до нових соціо-економічних реалій в межах Болонського процесу і володіючих на професійному рівні двома і більше іноземними мовами (ІМ). National University of Food Technologies (our library), as an integral link food industry - one of the leading educational institutions of vocational education Ukraine - in terms of building our independent democratic state and of radical social and economic transformation, is a prime example practical implementation of the development and provision of multi-step professionally oriented training of future specialists in service (bachelors and masters), adapted to the new socio-economic realities within the Bologna process and owning on a professional level and two more foreign languages (MI).Документ Особливості реалізації процесу основного природнього експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування другою іноземною мовою(Ялта: РВВ КГУ, 2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаСтаття присвячена особливостям реалізації процесу основного природнього експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування другою іноземною мовою The article is devoted to the features of the implementation process of the main natural experiential learning professionally oriented dialogue speech future professionals of the service sphere on the second foreign languageДокумент Особливості професійно орієнтованого навчання іншомовного спілкування майбутніх працівників сфери обслуговування(2012) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядаються особливості професійно орієнтованого навчання іншомовного спілкування майбтіх працівників сфери обслуговування. Зазначено основні етапи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції, наведено приклади їх організації із залученням інформації про невербальне спілкування. The article focuses on professionally oriented foreign language communication teaching for future service specialists. The stages of the foreign language professionally oriented communicative competence have been analysed, the examples of organizations the involv ing information about non-verbal communication have been given.