Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаАктуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.Документ «Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школі(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаНагальна потреба українського суспільства у змінах виявляється, перш за все, в розумінні необхідності підвищення доступності інформації, відкритості знань, можливості діалогу між представниками наукових шкіл та студентством. The urgent need for change Ukrainian society appears primarily in understanding the need to improve the availability of information, transparency knowledge, the possibility of dialogue between schools and students.Документ ФАО: мета, стратегічні цілі, напрями діяльності(2014) П'янкова, Оксана ВасилівнаЗа визначенням Комітету по всесвітній продовольчій безпеці, продовольча безпека існує, коли всі люди в будь-який час мають фізичний, соціальний та економічний доступ до якісної та ситної їжі у достатній кількості, що задовольняє харчові потреби та смакові переваги для активного та здорового життя. By definition, the Committee on World Food security, food security exists when all people at all times have physical, social and economic access to high quality and hearty food in sufficient quantity to satisfy nutritional needs and taste preferences for an active and healthy life.Документ Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживачаДокумент Розвиток брендів продуктів харчування в Україні(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаВиділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в УкраїніДокумент Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено особливості імен брендів продуктів харчуванняДокумент Функції брендів харчової промисловості(2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено функції брендів харчової промисловостіДокумент Документ Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено досвід використання торгових марок для захисту регіонального ринкуДокумент Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру(2008) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку