Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Фінансові інструменти у національній економіці: сутність, види, історія розвитку
    (2024) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто сутність фінансових інструментів, обґрунтовано історію їх розвитку, визначено роль у розвитку біржового ринку. На законодавчому рівні фінансові інструменти розглядалися переважно як фінансові активи та різноманітні фінансові документи, що обертаються на ринку і мають грошову вартість. Використання на вітчизняному фінансовому ринку значної за кількістю групи фінансових інструментів емітентами та інвесторами свідчить про їх важливу роль у розвитку економіки країни, особливо, що стосується формування ринків капіталу та їх входження у міжнародний фінансовий ринок
  • Ескіз
    Документ
    Роль та значення інвестицій для розвитку економіки України
    (2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Грущенко, Альвіна Віталіївна
    Охарактеризовано роль та значення інвестицій для розвитку економіки України. Проаналізовано вітчизняні інвестиції у розрізі їх поділу на фінансові та реальні інвестиції. Акцентовано увагу на інвестиційній привабливості цінних паперів, зокрема державних цінних паперів, які випускає Міністерство фінансів України. Окреслено глобальні напрями внутрішнього інвестування у повоєнний період. Відзначено вагому роль іноземних інвестицій. The role and significance of investments for the development of the economy of Ukraine is characterized. Domestic investments are analyzed in terms of their division into financial and real investments. Attention is focused on the investment attractiveness of securities, in particular government securities issued by the Ministry of Finance of Ukraine. The global directions of domestic investment in the post-war period are outlined. The important role of foreign investments was noted.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи розвитку молочної галузі України
    (2023) Гарастовська, Альона Вікторівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна
    Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку молочної галузі України. Охарактеризовано стан молочного скотарства та переробної промисловості. Проаналізовано обсяги експортно-імпортних операцій. Акцентовано увагу на руйнуванні ланцюжків реалізації молока-сировини, готової продукції, цілих молочно-товарних ферм та молокопереробних заводів. Виділено основні проблеми для підприємств молочної галузі на сучасному етапі. Зароблено висновок, що проблеми у молочній галузі є досить масштабними та багатоплановими, і обумовлені не тільки особливостями галузі, а й великою кількістю зовнішніх та внутрішніх факторів. Обґрунтовано, що для вирішення проблем підприємств молочної галузі необхідні інвестиції та підсилення державної підтримки. The problems and prospects of the development of the dairy industry of Ukraine are analyzed. The state of dairy farming and processing industry is characterized. The volumes of export-import transactions were analyzed. Attention is focused on the destruction of chains of sales of raw milk, finished products, entire dairy farms and milk processing plants. The main problems for dairy enterprises at the current stage are highlighted. It was concluded that the problems in the dairy industry are quite large-scale and multifaceted, and are caused not only by the specifics of the industry, but also by a large number of external and internal factors. It is substantiated that investments and strengthening of state support are necessary to solve the problems of dairy enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції змін споживчих уподобань на ринку харчових продуктів
    (2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сімкін, Давід Олександрович
    Проаналізовано стан споживання продуктів харчування в динаміці протягом 2012–2019 років та визначено споживчі уподобання за зазначений період. Окреслено зміни у попиті у зв’язку із розвитком онлайн замовлень та швидкою доставкою. Визначено тенденції в зміні прихильностей споживачів щодо переходу від калорійної їжі до здорового харчування. The state of food consumption in the dynamics during 2012–2019 is analyzed and consumer preferences for the specified period are determined. Changes in demand due to the development of online orders and fast delivery are outlined. Trends in changing consumer preferences for the transition from high-calorie to healthy eating have been identified.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання купівельної поведінки та споживчих уподобань на молочному ринку
    (2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Гарастовська, Альона Вікторівна
    Проаналізовано вітчизняний ринок молока і молочних продуктів з точки зору купівельної поведінки та споживчих уподобань за допомогою методу фокус-дегустації. Визначено основних виробників безлактозної продукції та альтернативного рослинного молока. Окреслено цільовий ринок та привабливий сегмент, а також споживчі пріоритети на ринку. The domestic market of milk and dairy products is analyzed in terms of consumer behavior and consumer preferences using the method of focus tasting. The main producers of lactose-free products and alternative vegetable milk have been identified. The target market and attractive segment, as well as consumer priorities in the market are outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми розвитку вітчизняних підприємств молочної промисловості
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сімкін, Давід Олександрович
    Визначено основні напрями реформування вітчизняного АПК, а також низку проблем для молокопродуктового підкомплексу. Окреслено шляхи їх вирішення в аспекті впровадження інноваційних технологій організації та управління виробництвом, вдосконалення виробничо-економічних відносин з виробниками молока, підвищення якості сировини. Наголошено на підвищенні ролі держави в регулюванні ринку молока та молочної продукції. The main directions of reforming the domestic agro-industrial complex have been identified, as well as a number of problems for the dairy subcomplex. The ways of their solution in the aspect of introduction of innovative technologies of organization and management of production, improvement of production and economic relations with milk producers, improvement of quality of raw materials are outlined. Emphasis is placed on increasing the role of the state in regulating the milk and dairy products market.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством
    (2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Страшинська, Лариса Володимирівна; Гарастовська, Альона Вікторівна
    Обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії розвитку та окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати маркетингова стратегія. Визначено особливості маркетингової стратегії розвитку та загальної стратегії підприємства. Окреслено етапи формування маркетингової стратегії та запропоновано заходи для вдосконалення процесу впровадження обраних маркетингових стратегій. The necessity of developing a marketing strategy of development is substantiated and the main requirements to be met by the marketing strategy are outlined. The peculiarities of the marketing strategy of development and the general strategy of the enterprise are determined. The stages of formation of marketing strategy are outlined and measures for improvement of process of implementation of the chosen marketing strategies are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Управління логістичними витратами на підприємстві
    (2020) Пєтухова, Ольга Михайлівна
    Актуальність управління логістичними витратами не викликає сумніву, разом із тим до сьогодні відсутній єдиний підхід до визначення логістичних витрат і сутнісного наповнення поняття управління ними. В даній роботі досліджено поняття «логістичні витрати». На основі аналізу найпоширеніших поглядів сучасних науковців сформовано сутнісну характеристику дефініції «управління логістичними витратами». Окреслено напрями удосконалення управління логістичними витратами підприємства. The relevance of managing logistics costs is not in doubt, however, there is still no single approach to determining logistics costs and the essential content of the concept of managing them. In this paper, the concept of “logistics costs” is investigated. Based on the analysis of the most common views of modern scientists, an essential characteristic of the definition of "management of logistics costs" is formed. The directions of improving the management of enterprise logistics costs are identified.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аспект забезпечення економічної безпеки підприємства
    (2020) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна Віталіївна
    Обґрунтовано необхідність використання інструментарію маркетингу з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. Визначено маркетингові заходи з метою забезпечення належного рівня економічної безпеки підприємства. Досліджено процедуру маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства. Запропоновано маркетингові рішення забезпечення економічної безпеки підприємства. The necessity of using marketing tools in order to ensure the economic security of the enterprise is substantiated. Marketing measures are defined in order to ensure the appropriate level of economic security of the enterprise. The procedure of marketing provision of economic security of the enterprise is investigated. The marketing decisions of maintenance of economic safety of the enterprise are offered.